Anders Voldsund Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) *Gjesp* Da våkna endelig jeg!Er det skjedd no med tida?? Mi klokka står en time bak forumets sitt! Det har ej også sett. Mhm det var merkelig,det her må nok sjekkest ut . Endret 5. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe! Noen andre sider vi kan sjekke ut? Hadde vært litt kjipt å komme for sent til damamøte idag! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Hehe! Noen andre sider vi kan sjekke ut og sammenligne med? Hadde vært litt kjipt å komme for sent til damamøte idag! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Det har ej også sett. Mhm det var merkelig,det her må nok sjekkest ut Kontrollpanel -> Foruminstillinger -> Huk av for "er det sommertid." Nå er det folk her igjen da, bare håpe på at det er igjen none etter at jeg har postet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Har jo huka av den.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Hoff. Dissa fjortissene er slitsomme, ama.. Du sier noe der, ja... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Føler jeg meg litt midt i blinken her..? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg var på russetur til tusenfryd i går. Det gikk til helvete. Jeg hadde betalt og var akuratt kommet innenfor porten. Så skal jeg og en kamerat gå utenfor en liten tur, for å finne noen andre som ventet der. Når vi skal gå inn igjen finner jeg ikke billetten min. Så jeg bestemmer meg for å klatre over gjerde. Men politiet ser meg og ber meg komme ut igjen. Ingenting skjer, de bare ber meg forlate område. Men, dum som jeg er, så setter jeg meg opp mot politiet, og nekter å gå. Jeg prøver å overtale de til å tru at jeg hadde mistet billetten min (det var sannheten). Så gir de meg en advarsel om at hvis jeg ikke skjerper meg, så skal de ta meg med ned til stasjonen. Så pluselig begynner de å si at jeg ikke kommer inn, fordi jeg er for full (noe som var bare tull). Det finner jeg meg ikke i og begynner å si imot politiet. Det ender med at kameratene mine fyllekjørte karuseller på tusenfryd, mens jeg satt i avhør nede på politistasjonen og forsvarte hardnakket at jeg hadde betalt. FAEN! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 blablabla dakar.. Det hørtes kjipt ut.. Fikk ikke dere stempel eller noe da? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Det ender med at kameratene mine fyllekjørte karuseller på tusenfryd, mens jeg satt i avhør nede på politistasjonen og forsvarte hardnakket at jeg hadde betalt Nei,det er ikkje like rettferdig her i verden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Aoch, den hørtes kjipt ut... =/ Men er bra du sto opp mot purken da!! =D Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Det kan ikke ha vært morsomt, skurupu... God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Morning Backslash! Off, nå kommer bestekameraten min ned til meg for å vekke meg.. Jeg sitter her i halvsøvne og er dritnervøs for dagens "damemøte"! Uff.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Off, nå kommer bestekameraten min ned til meg for å vekke meg.. Jeg sitter her i halvsøvne og er dritnervøs for dagens "damemøte"! Uff.. Bare ikke prøv å fingre henne før du sier hei, så skal det nok gå bra. Jeg skal også på besøk til dame idag. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Bare husk og ha smilet i behold glisetrynet, så ska det gå bra ska du se ! Aldri vært på "date" før , men har sett filmen Hitch en del ganger nå... (8) Barry White - ur my first , my last , my everythiiing ! (8) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Grilling seinere i kveld ! Fader hvor ble det av den tusenlappen jeg satte inn på konto da.. Hmm bensin er noe herk. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 <-- Se min nye avatar *st0lt* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 <-- Se min nye avatar *st0lt* 0k. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 våknet nettopp, idag vil jeg bare waste bort dagen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) <-- Se min nye avatar *st0lt* 0k. :0 n0e im0t 0? :0 Endret 5. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg