Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, okey.. :p Sier morn døgnet rundt jeg, og det er like moro hver gang folk påpeker det!

Men nå skal jeg krype under teppe så jeg blir utvilt til torsdagens heftige klining.. :p

Gud som jeg elsker livet for tida!! :cool::dribble: :!:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hehe, okey.. :p Sier morn døgnet rundt jeg, og det er like moro hver gang folk påpeker det!

Men nå skal jeg krype under teppe så jeg blir utvilt til torsdagens heftige klining.. :p

Gud som jeg elsker livet for tida!! :cool::dribble: :!:

Legg deg nå for svarte !

Jeg tok opp colaen, klarer ikke sove :|

Får begynne og telle sauer ? har for lite rom, har plass til 2 stk.

Lenke til kommentar

Jeg ler meg nesten i hjel selv.

Natta, små barn, større barn, unge voksne og alle gamlinger som måtte ramle innom (kom dere tilbake i seng).

Lenke til kommentar
morn er jo et alltids ord. alltid på messenger sier jeg morn om det så er på natta

Har en i klassen som sier morn til alle døgnets tider, hele jævla tida. Gud som jeg hater det. Han vet jeg hater det også, men tenker aldri så langt. Situasjonen er dog ikke så ille, for jeg får brukt han som verbal boksepute. Får seriøst ut en del aggresjon på han.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen... Her var det ikke mye liv, kan man si...

Satt de første 5 timene i LANet som jeg arrangerer og tuklet med drivere. Så til slutt fant jeg ut at jeg hele tiden hadde trodd jeg hadde et annet HK med andre intigrerte nettverk og lydkort :p'

Må vurdere om jeg skal legge meg... Alle andre la seg for lenge siden, mens jeg har spillt på foco sammen med mow...

Nei, nA fAr jeg gA og legge meg... God natt, dere som er våkne!

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...