Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Glisevask: Joda jeg har mer peiling på 9.-klasse jenter enn det du tror, for det første var jeg en selv for noen år siden og for det andre er søstra mi niendeklassing i år og det kryr derfor av niendeklasse-jenter hjemme hos oss, istad satt de og så på en fra gk elektro som satt i bar overkropp på webcam. Du kan tro vinduet forsvant fort da jeg kom inn i rommet :p

haha, eid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler jeg egentlig ikke på Anette_!

*LOL* Var noe sånt lignende som skjedde da jeg og kameraten så ei veninne strippe på cam (heeelt spontant!) og søs kom inn.. :p Haha!

Personlig har jeg bare gjort det med et par venner, men vi stopper ved skrittet eller låret..

Men for guds skyld, ikke tro at vi i niende her er så patetiske at vi bruker den metoden for å få oss no.. :p Det blir bare for dumt.. Vi har jo et liv også! Tror forresten jeg må slutte med den "leken" når jeg får dama, hehe!

Lenke til kommentar

Anette: Indeed! :)

Jeg syns de som går i 9-klasse er "småjenter og smågutter", de er 14 år og har ikke så veldig mye livserfaring. (Nå erter jeg vel på meg noen her men)

Slike leker kan fort gå videre til noe det ikke burde.. Og mange har problemer med å si NEI hele livet, uansett alder..

Vedder på at det er minst ei jente i denne kåte-leken som overhodet ikke syns det er gøy, men som er med fordi hun må være "like kul" som de andre.

Lenke til kommentar

Hehe, Stine.. :p Kan ikke si jeg har så mye livserfaring heller gitt, så du erter vel ikke på deg meg!

Anette_: Hva er sjansen for at det går så langt? Og nei, tror nok ikke det hadde blitt så godt tatt imot.. :p

"Hei, du sorry altså.. Men jeg fingra Maja (besteveninna) i "Nervous", men det var bare en lek! Sååå, skal vi snart kose nå eller??" <-- Haha, tror jeg hadde fått meg en på trynet da gitt.. :p

Stine: Teste grenser til venner, helt personlig egentlig! Poenget er ikke å gjøre det i full offentlighet..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Det dere sier jenter, er helt riktig. Men man skal da ikke bare legge skylda på gutta.

Hver dag , så kommer det en jente, riktig nok veldig blond, små feit, eller ikke små feit da, passe fin. Veldig pen jente. Så sier hu "Jeg er hjemme alene, du kom ikke i går, jeg er litt skuffet, jeg får aldri pult deg jeg da" Greit nok, har kjent hu lenge, hu knea meg i .. skrittet engang.

Neitakk, hade bra. Finns ingen jente for meg :|

Syns dere er veldig snuskete her, særlig glisetrynet..

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Hver dag , så kommer det en jente, riktig nok veldig blond, små feit, eller ikke små feit da, passe fin. Veldig pen jente. Så sier hu "Jeg er hjemme alene, du kom ikke i går, jeg er litt skuffet, jeg får aldri pult deg jeg da" Greit nok, har kjent hu lenge, hu knea meg i .. skrittet engang.

Neitakk, hade bra. Finns ingen jente for meg :|

Syns dere er veldig snuskete her, særlig glisetrynet..

0191.jpg

Lenke til kommentar

For å si det sånn, så tror jeg ikke du helt vet hvor grensa går heller. (sorry broder)

Du fingrer ikke en jente edru foran andre mennesker, selv om det er 1, eller 1100personer, det er noe en ikke gjør i edru tilstand. Selv jeg liker ikke rote med en jente foran 1-5personer.

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

Så det er da bedre at kameraten min fingrer kusina mi i fylla enn at jeg "leker" Nervous?

Nei, den var satt litt på spissen og nå er jeg så trøtt at jeg ikke henger med.. :p Men detta foregår faktisk ikke forran folk, men alene.. :) Natta folka!!

Edit: Morn til Ueland som jeg ser overvåker tråden! :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...