Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Glisevask: Joda jeg har mer peiling på 9.-klasse jenter enn det du tror, for det første var jeg en selv for noen år siden og for det andre er søstra mi niendeklassing i år og det kryr derfor av niendeklasse-jenter hjemme hos oss, istad satt de og så på en fra gk elektro som satt i bar overkropp på webcam. Du kan tro vinduet forsvant fort da jeg kom inn i rommet haha, eid Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Tviler jeg egentlig ikke på Anette_! *LOL* Var noe sånt lignende som skjedde da jeg og kameraten så ei veninne strippe på cam (heeelt spontant!) og søs kom inn.. Haha! Personlig har jeg bare gjort det med et par venner, men vi stopper ved skrittet eller låret.. Men for guds skyld, ikke tro at vi i niende her er så patetiske at vi bruker den metoden for å få oss no.. Det blir bare for dumt.. Vi har jo et liv også! Tror forresten jeg må slutte med den "leken" når jeg får dama, hehe! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Kunne godt hatt samleie med lærinna mi jeg, litt over 20. Hadde sikkert gått fort. Litt OT ! Fixed. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Leken er USKYLDIG og går ikke ut på å få fingra ei jente, men småteste hverandres grenser og desverre bruker noen gutter denne "leken" til å få se no.. Patetiske jævelunger sier nå jeg! Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Anette: Indeed! Jeg syns de som går i 9-klasse er "småjenter og smågutter", de er 14 år og har ikke så veldig mye livserfaring. (Nå erter jeg vel på meg noen her men) Slike leker kan fort gå videre til noe det ikke burde.. Og mange har problemer med å si NEI hele livet, uansett alder.. Vedder på at det er minst ei jente i denne kåte-leken som overhodet ikke syns det er gøy, men som er med fordi hun må være "like kul" som de andre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ja jeg tror det ikke er særlig populært hos dama hvis du skal drive å stikke fingra oppi fitta til alle venninene hennes.. Endret 4. mai 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Leken er USKYLDIG og går ikke ut på å få fingra ei jente, men småteste hverandres grenser og desverre bruker noen gutter denne "leken" til å få se no.. Patetiske jævelunger sier nå jeg! Teste hvilke grenser da? Hvor tøffe de er foran andre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hehe, Stine.. Kan ikke si jeg har så mye livserfaring heller gitt, så du erter vel ikke på deg meg! Anette_: Hva er sjansen for at det går så langt? Og nei, tror nok ikke det hadde blitt så godt tatt imot.. "Hei, du sorry altså.. Men jeg fingra Maja (besteveninna) i "Nervous", men det var bare en lek! Sååå, skal vi snart kose nå eller??" <-- Haha, tror jeg hadde fått meg en på trynet da gitt.. Stine: Teste grenser til venner, helt personlig egentlig! Poenget er ikke å gjøre det i full offentlighet.. Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det dere sier jenter, er helt riktig. Men man skal da ikke bare legge skylda på gutta. Hver dag , så kommer det en jente, riktig nok veldig blond, små feit, eller ikke små feit da, passe fin. Veldig pen jente. Så sier hu "Jeg er hjemme alene, du kom ikke i går, jeg er litt skuffet, jeg får aldri pult deg jeg da" Greit nok, har kjent hu lenge, hu knea meg i .. skrittet engang. Neitakk, hade bra. Finns ingen jente for meg :| Syns dere er veldig snuskete her, særlig glisetrynet.. Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er sluttpoenget å fingre ei jente? Hva med guttene da? Gjør jentene noe på dem, eller er det bare de klåfingra kåte unggutta som herjer løs? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Hver dag , så kommer det en jente, riktig nok veldig blond, små feit, eller ikke små feit da, passe fin. Veldig pen jente. Så sier hu "Jeg er hjemme alene, du kom ikke i går, jeg er litt skuffet, jeg får aldri pult deg jeg da" Greit nok, har kjent hu lenge, hu knea meg i .. skrittet engang. Neitakk, hade bra. Finns ingen jente for meg :| Syns dere er veldig snuskete her, særlig glisetrynet.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Naturligvis gjør jenta det på gutten også! Likedan begge veien, og det finnes gutter som faktisk backer ut ganske tidlig.. Altså! Sluttpunktet er fingring, men det er ikke poenget! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Haha, fredrikrb! Rått bilde, men regner med at det lå litt sarkasme bak det..? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Nei altså, syns den diskusjonen er ferdig nå egetlig. Alle tok poenget ? Guttene ER veldig kåte - ja Men jentene har en tendens til og presse, ingen er uskyldige. Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Mulig det var en smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuule ironi inne i bildet (tidig). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 "Jentene, de presser, ikke tro at jentene er så uskyldige." Nettopp!! Hu jeg nesten er sammen med nå er faktisk ENDA mer.. "Pervers" enn meg, tro det eller ei.. Det man vil opppnå med leken er å se hvor grensa til den andre går og oppnå litt enkel moro! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) For å si det sånn, så tror jeg ikke du helt vet hvor grensa går heller. (sorry broder) Du fingrer ikke en jente edru foran andre mennesker, selv om det er 1, eller 1100personer, det er noe en ikke gjør i edru tilstand. Selv jeg liker ikke rote med en jente foran 1-5personer. Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Så det er da bedre at kameraten min fingrer kusina mi i fylla enn at jeg "leker" Nervous? Nei, den var satt litt på spissen og nå er jeg så trøtt at jeg ikke henger med.. Men detta foregår faktisk ikke forran folk, men alene.. Natta folka!! Edit: Morn til Ueland som jeg ser overvåker tråden! Endret 5. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Fint det da, men det er fortsatt J***** Sykt. Skal treffe en pen jente, smart, snill, fin ræv, pene bryster, ikke røkende. Så skal jeg elske lidenskapeli med henne ! ;D Tror jeg sier natta jeg å ! Natta Glisetryneburdevaskeseg, og alle sammen ! Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 "Glisetryneburdevaskeseg"?? *LeGodt* Har drømmedama jeg gitt... Og ja, leken er litt syk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg