lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, Stine.. Enkel morro for 14-15åringer idag! Var IKKE jeg som starta det, husk for all det det, hehe. Før ble den mye brukt fordi sånt var så ukjent. Nå er det jo normalt for f.eks. meg og folk i min omgangskrets å fingre kjærester og den biten der. Og ja, jeg er ganske åpen om sånn.. Stian_A: Du er akkurat som meg, jeg drikker masse cola og blir bare kvalm av å pusse de dumme tennene! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Stine, selv om du ikke blir fingra på Bursdags party til dattra di, så trenger du ikke være gammel forde. Håper jeg ikke blir utesteng på grunn av spam.. Du syns det er en kul lek, eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Når man er 14-15 greier man å skaffe seg sånt på en skikkelig måte Stine, men det jo bare morsomt å teste grenser sånn helt uskyldig! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ooooog med det legger jeg meg. Natta. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Synes det hørtes litt grovt ut at folk skal drive å bli fingra foran av haug med folk Snakker vi slutty generation eller.. ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Som jeg har påpeka flere ganger før er dette bare i ekstremtilfeller om du og henne har noe for hverandre..! Ellers så stopper det bare på låret eller rundt/på skrittet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) OC er bare teit, ytelsen blir ikke stort bedre, nå sier jeg dette fordi minnet mitt ikke vil gå opp, eller det er min feil (antagelig meg) Flotte greier... EDIT: Nervous hørtes teit ut. Endret 4. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Okei, men dere driver å tafser på de stakkars småjentene.. De er sikkert dritredde for å bli fryst ut hvis de ikke er med på det. Og hvis dere har noe på gang hvorfor ikke avtale en filmkveld med bare dere to istedet for å fingre henne foran alle vennene deres? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 hehe, det er så morro og skrive her , hehe Det er ikke at det er ekklelt og pusse tenna, men jeg må gå opp en trapp, jeg orker det ikke, så må jeg at på tannkrem, børste bak tenna, fordi jeg har tannstein, ja, jeg lager det naturlig, man får det oftest hvis man røyker og drikker brennvin, jeg gjør ingen av dela, ikke engang fingrer små jenter - Stine. Men jeg kunne godt ha gjort det Ville helst hatt en eldre jente da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Guuud, ingen skjønner jo!! *Oppgitt* Det er HELT frivillig og man gjør det liksom på hverandre for det er en intern konkurranse.. Noen bruker den metoden for å få fingra, mens noen andre (deriblandt meg VEL og merke!) bruker mer naturlige metoder! Dessuten skjer ikke dette blandt folk.. Og til sist så må jeg nevne at du ække no småjente i niende, da har du litt selvstendighet og greier å si stopp i likhet med mange gutter. Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Anette. Men vi skjønner jo ingenting vi da, tydeligvis.. Som Glisevask påpeker. Det er nok noen (mange?) som er redde for å bli fryst ut hvis de ikke er med på det, men de sier jo ikke det høyt! Fort gjort å bli med på ting man _egentlig_ ikke vil. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Stian_A: Du er akkurat som meg, jeg drikker masse cola og blir bare kvalm av å pusse de dumme tennene! No kidding jeg også. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Selv om det er en jente i 10klasse Glisevask, så kan en jente ikke klare og si nei. Det er faktisk mange som ikke tør og si nei, jeg syns det er rart, men det er vel sånn det er, så selv hvor gammel jenta er, så kan det hende at hu ikke tør/vil. Jeg vet ikke helt hvordan loven er i dag om sex med mindreårige. Men fingring er fingring, kuk er kuk, og et og annet før til kuk i fitte. Sorry orda. hehe, jeg drakk 8liter cola her for 2dager siden. drakk over 2dager, jeg var sår i halsen, vansklig for og svelge, og sår i munn. Det var skikkelig godt. Jeg drakk 24bokser og 4 1,5L flasker cola ;D Bare cola , uten og børste tenna ! Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, er klar over det.. Men husk at en del gutter freaker ut også da! Må bare nevne en epsiode for 2 dager sida da min gamle bestekamerat dreiv å klådde på hu jeg er på dealern med når han trodde det var noe med "Nervous".. Gjett om han fikk gjennomgå! Greit nok at hu han en pin og brystet der det står "touch" på men han behøver søren ikke klå der for det!!! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Stine: Bra vi er enige Glisevask: Joda jeg har mer peiling på 9.-klasse jenter enn det du tror, for det første var jeg en selv for noen år siden og for det andre er søstra mi niendeklassing i år og det kryr derfor av niendeklasse-jenter hjemme hos oss, istad satt de og så på en fra gk elektro som satt i bar overkropp på webcam. Du kan tro vinduet forsvant fort da jeg kom inn i rommet Men poenget mitt er at de kan fremstå som om de vil det, bare at de _egentlig_ ikke vil det. Og du vet ikke hva de tenker innerst inne, det vet ikke jeg heller men alt er lettere å se fra litt avstand. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det at de er redde for å bli fryst ut forstår jo til og med jeg. Min mening; teeeeeeeeit lek. Kåte barn. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) joda, men nå skal vi ikke gi glisvask all skyld, gutter på 14-15år har ikke all verdens erfaring. Og iallefall kunnskap, som vi ser i enkelte episoder ;D Kunne godt hatt samleie med lærinna mi jeg, litt over 20. Hadde sikkert godt bra. Litt OT ! Kåte barn ? Det er ikke vår skyld at vi ikke får rom til onanering på dags tid. huh ? Fixed ? hva mener du ? Skal du fikse det for meg ? Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg