Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Off, ble mye edit'ing..

mini me:

Grunner:

1. Modern forbyr det

2. Jeg mener at jeg ikke er erfaren nok til å gå løs på såpass dyrt utstyr

3. Skal øve mer på en møkkaPC

4. DYRE KOMPONENTER!! :roll: Hehe.. :p

åja.. jeg forstår :)

Var bekjymret for min 3.0 som jeg aldrig tuklet med.

Så begynte jeg så utforske biosen.

Klokket til 3.2 uten volt fixing.

Nå 1.6Volt (var 1.5) på 3.0 @ 3.51ghz. :ermm:

Lenke til kommentar

Jupp, prosent suger! Brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. ;) Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke!

mini me: Du har vel mer erfaring enn meg.. :p Har egentlig aldri vært så veldig interessert i det! Men har vel ikke noe valg siden jeg er medlem av OK-"sekten", hehe.. Skal kose meg litt med HTPCen jeg!! :cool:

BaX: Skummelt med overklokking.. :cry:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Jupp, brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. ;) Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke!

Det hørtes litt tvilsomt imo.

Fingre ei livredd jente foran masse folk, jadda...

Ungdommen nå til dags.

Lenke til kommentar
Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke!

det har du ikke grunn til heller :green:

Hehe, har jo nesten dame da så jeg for heldigvis noe mer frivillig.. :p

(Nei off, nå dropper vi den praten! Hehe..)

BaX: Har lest uttalige overklokkingsguider, men tar meg aldri tida til å svi noen stakkars CPUr! :cool:

Lenke til kommentar
Jupp, prosent suger! Brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. ;) Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke!

Haha, så j***** teit...

:thumbdown:

Ja, begynner bli gammal jeg, merker jeg...

Lenke til kommentar

Er endelig ferdig med alle syv heldagsene mine, skal slappe av skikkelig denne langhelgen vet jeg!!

Søss skal konfirmeres på søndag da, det blir sikkert koselig det.

Har jobba meg ihjel til heldagsene nå, men tror jeg kommer til å gå opp en karakter på fysikken. Og kanskje en i tysk, fikk 4/5 på heldagsen i tysk og læreren min sa at jeg var på god vei mot en femmer i faget ( startet året med treer.. )

Har fått ødelagt dataen min litt ved at jeg har en skada systemfil og ingen windows-cd som funker til å reparere det med. Nekter å formatere for jeg vil ha bildene mine. Får fortsette å lete etter cd, siden det har vært slik siden lørdag har det ikke blitt særlig mye forum på meg i det siste. Så si ifra hvis jeg har gått glipp av noe! =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...