flodhest Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Bob Marley er herlig musikk.... *sitte å være kreativ i photoshop* Endret 4. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Glisevask, du må jo klokke Var faktisk et Olympus kamera mamma kjøpt også.. Dog ikke noe supre greier, var vel 4 Mpix elns Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Off, ble mye edit'ing.. mini me: Grunner: 1. Modern forbyr det 2. Jeg mener at jeg ikke er erfaren nok til å gå løs på såpass dyrt utstyr 3. Skal øve mer på en møkkaPC 4. DYRE KOMPONENTER!! Hehe.. åja.. jeg forstår Var bekjymret for min 3.0 som jeg aldrig tuklet med. Så begynte jeg så utforske biosen. Klokket til 3.2 uten volt fixing. Nå 1.6Volt (var 1.5) på 3.0 @ 3.51ghz. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jupp, prosent suger! Brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke! mini me: Du har vel mer erfaring enn meg.. Har egentlig aldri vært så veldig interessert i det! Men har vel ikke noe valg siden jeg er medlem av OK-"sekten", hehe.. Skal kose meg litt med HTPCen jeg!! BaX: Skummelt med overklokking.. Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp, brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke! Det hørtes litt tvilsomt imo. Fingre ei livredd jente foran masse folk, jadda... Ungdommen nå til dags. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke! det har du ikke grunn til heller Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er en helt uskyldig lek og man stopper jo når man vil! Dessuten stopper de fleste tidlig ute, men noen velger å gå ganske langt om man er inne et sted.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 BaX: Skummelt med overklokking.. Neida.. Les noen guider, så er det lett. Kan forklare deg jeg Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 BaX: Skummelt med overklokking.. cry.gif Nei eglentlig ikke, Sjekk temp,ikke for høy volt. Da smeller det ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke! det har du ikke grunn til heller Hehe, har jo nesten dame da så jeg for heldigvis noe mer frivillig.. (Nei off, nå dropper vi den praten! Hehe..) BaX: Har lest uttalige overklokkingsguider, men tar meg aldri tida til å svi noen stakkars CPUr! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jaja, men nå er det film National Treasure Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 OC er bare teit, ytelsen blir ikke stort bedre, nå sier jeg dette fordi minnet mitt ikke vil gå opp, eller det er min feil (antagelig meg) Men nok data prat ! =) Prosent suger - ja Gammal er du egentlig ? Leka kyss klapp og klem da jeg var litt mindre, for et par mnd. siden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er snart 15 nå, men jeg snakka om gamle dager.. Mye som skjer ifra syvende til niende gitt! BaX: Fikk også lyst til å se film.. Bedre enn å sitte på dette forferdelig trege forumet iallfall! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg skal snart se på film - en gammel klassiker som jeg lånte av læreren min ;D - Das Boot ! ;D Elsker dem tyskerne ;D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Oooh, digger kjenningslåta til Das Boot! Skal nå ned å hente meg en diggbart glass med "fersk" Pepsi.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har en Is kald Coca Cola 1,5l som står her, mamma tok en alvors prat med meg istad, fordi jeg drikker alt for mye cola. Så pusser jeg ikke tenner Badet er oppe - data er nede. Men iallefall, Spilla Silent Hunter 3, så nå måtte jeg se Das Boot ;D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jupp, prosent suger! Brukte den en del før i tida.. Nå er det Nervos som teller! Fin måte for jenter å bli fingra på og gutter å utforske under ren uskyldighet.. Det er nemlig sluttpunktet! Fingring.. Litt patetisk å ha en slik "lek" av en 14 åring, men jeg klager eeeegentlig ikke! Haha, så j***** teit... Ja, begynner bli gammal jeg, merker jeg... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Stine, selv om du ikke blir fingra på Bursdags party til dattra di, så trenger du ikke være gammel forde. Håper jeg ikke blir utesteng på grunn av spam.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er endelig ferdig med alle syv heldagsene mine, skal slappe av skikkelig denne langhelgen vet jeg!! Søss skal konfirmeres på søndag da, det blir sikkert koselig det. Har jobba meg ihjel til heldagsene nå, men tror jeg kommer til å gå opp en karakter på fysikken. Og kanskje en i tysk, fikk 4/5 på heldagsen i tysk og læreren min sa at jeg var på god vei mot en femmer i faget ( startet året med treer.. ) Har fått ødelagt dataen min litt ved at jeg har en skada systemfil og ingen windows-cd som funker til å reparere det med. Nekter å formatere for jeg vil ha bildene mine. Får fortsette å lete etter cd, siden det har vært slik siden lørdag har det ikke blitt særlig mye forum på meg i det siste. Så si ifra hvis jeg har gått glipp av noe! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg