Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får jeg minne om at kameraet koster over 8.000? :p PCen er billig og enkel den.. Kameraet er bare prikken over I'en!

Off, digger å leke meg sånn på Komplett! :love:

Edit: Dessuten er det 2gb RAM, vurderte 4gb også! Skal ha 2 (om ikke 4?) av den RAM-brikka.. :p

*Gjesp*

Hvilken type RAM, da?

Jeg kjøpte min PC i fjor, i januar, og da kjøpte jeg 2048 MB RAM. DDR Ram.

Lenke til kommentar
jeg går snart og legger meg, er trøtt og skal besøke damer i morgen, så jeg sier hade bra for i dag!  :p  (jeg har ikke akkurat vert aktiv i dag da men) men men  ;)

Du også! :ohmy: Skal bare besøke hu jeg er på dealern med da.. Spennende! Har regna ut at det er to og et halvt år siden jeg har klina frivillig, så dette kan bli morsomt, hehe..

RAMen blir en Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 1024 PC3200 64Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns

Du begynte å lure nå mini me! ;P

BaX: Faktisk så skal ingenting overklokkes, derfor jeg må ha litt ytelse.. :p Men jeg liker å ha det bra på hovedmaskina mi!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
jeg går snart og legger meg, er trøtt og skal besøke damer i morgen, så jeg sier hade bra for i dag!  :p  (jeg har ikke akkurat vert aktiv i dag da men) men men  ;)

Du også! :ohmy: Skal bare besøke hu jeg er på dealern med da.. Spennende! Har regna ut at det er to og et halvt år siden jeg har klina frivillig, så dette kan bli morsomt, hehe..

hehe... good luck :D

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Hehe, BaX! Morra mi fikk også digicam idag.. Denne skjønnheten her, som jeg må si var verdt pengene! Hu mente det var greit å dokumentere konfen min..

Eline: Gode gamle "Nøtt, sannhet eller prosent" på fære.. :cry: Måtte kline i 30 sekunder med X'en min! GRØSS..

mini me: Blir stolt av meg selv om jeg får råd! :tease:

Lenke til kommentar

Prosent er da du må si hvor mange prosent du liker en person.. Vi bruker ikke den lenge da.. Egentlig er det eneste som foregår nå "Nervous"!

Det går ut på at du begynner å ta på låret til personen, går oppover, rundt og på skrittet og til slutt ender oppi buksa. Den som tør å gå lengst vinner! :p Litt barnslig men slår ikke "Gul bil" som går ut på at man slår andre hver gang man ser en gul bil!! :p Uffameg..

mini me: Blir stolt om jeg greier å skaffe disse resterende 7.000-10.000 + vannkjølinga da! :p 14.000 vi ender på da.. Pluss casemodding til en del.. Uff.........

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...