Sovietpig Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 jeg pwner dere i diablo 2 bare så dere vet det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 p-hvafforno? Har så vidt prøvd Diablo 2 og jeg fant det ikke spennende i det hele tatt.. Er jeg rar? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Enig. Det er ikke vist å bruke mer enn rundt 10-15 k på PC. Vis ikke du skal sette rekord i diverse bencmark programmer da Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 jeg går snart og legger meg, er trøtt og skal besøke damer i morgen, så jeg sier hade bra for i dag! (jeg har ikke akkurat vert aktiv i dag da men) men men Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) 8.000 nok for et cam? Kjøp deg heller en sykere prosessor. Endret 4. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er jeg rar? ja litt sånn... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Får jeg minne om at kameraet koster over 8.000? PCen er billig og enkel den.. Kameraet er bare prikken over I'en!Off, digger å leke meg sånn på Komplett! Edit: Dessuten er det 2gb RAM, vurderte 4gb også! Skal ha 2 (om ikke 4?) av den RAM-brikka.. *Gjesp* Hvilken type RAM, da? Jeg kjøpte min PC i fjor, i januar, og da kjøpte jeg 2048 MB RAM. DDR Ram. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) 8.000 nok for et cam?Kjøp deg heller en sykere prosessor. Ikke en hvilken som helst da!! Canon EOS 350D.. Digitalt speilrefleks! Fint for nybegynneren, altså meg.. Dessuten elsker jeg å ta bilder! Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) jeg går snart og legger meg, er trøtt og skal besøke damer i morgen, så jeg sier hade bra for i dag! (jeg har ikke akkurat vert aktiv i dag da men) men men Du også! Skal bare besøke hu jeg er på dealern med da.. Spennende! Har regna ut at det er to og et halvt år siden jeg har klina frivillig, så dette kan bli morsomt, hehe.. RAMen blir en Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 1024 PC3200 64Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns Du begynte å lure nå mini me! ;P BaX: Faktisk så skal ingenting overklokkes, derfor jeg må ha litt ytelse.. Men jeg liker å ha det bra på hovedmaskina mi! Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Mamma fekk nytt digital kamera i dag *kinpse bilder* Det gamle mitt er så dårlig =/ Canon PowerShot A60... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) jeg går snart og legger meg, er trøtt og skal besøke damer i morgen, så jeg sier hade bra for i dag! (jeg har ikke akkurat vert aktiv i dag da men) men men Du også! Skal bare besøke hu jeg er på dealern med da.. Spennende! Har regna ut at det er to og et halvt år siden jeg har klina frivillig, så dette kan bli morsomt, hehe.. hehe... good luck Endret 4. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Har regna ut at det er to og et halvt år siden jeg har klina frivillig, så dette kan bli morsomt, hehe.. Øhm... Frivillig..? Hva mener du med frivillig? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 BaX: Faktisk så skal ingenting overklokkes, derfor jeg må ha litt ytelse.. tongue.gif Men jeg liker å ha det bra på hovedmaskina mi! hvorfor ikke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, BaX! Morra mi fikk også digicam idag.. Denne skjønnheten her, som jeg må si var verdt pengene! Hu mente det var greit å dokumentere konfen min.. Eline: Gode gamle "Nøtt, sannhet eller prosent" på fære.. Måtte kline i 30 sekunder med X'en min! GRØSS.. mini me: Blir stolt av meg selv om jeg får råd! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Off, ble mye edit'ing.. mini me: Grunner: 1. Modern forbyr det 2. Jeg mener at jeg ikke er erfaren nok til å gå løs på såpass dyrt utstyr 3. Skal øve mer på en møkkaPC 4. DYRE KOMPONENTER!! Hehe.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Eline: Gode gamle "Nøtt, sannhet eller prosent" på fære.. Måtte kline i 30 sekunder med X'en min! GRØSS.. Hva er prosent for noe? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) dagens dolbbel. Endret 4. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 mini me: Blir stolt av meg selv om jeg får råd! er ikke helt med nå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Prosent er da du må si hvor mange prosent du liker en person.. Vi bruker ikke den lenge da.. Egentlig er det eneste som foregår nå "Nervous"! Det går ut på at du begynner å ta på låret til personen, går oppover, rundt og på skrittet og til slutt ender oppi buksa. Den som tør å gå lengst vinner! Litt barnslig men slår ikke "Gul bil" som går ut på at man slår andre hver gang man ser en gul bil!! Uffameg.. mini me: Blir stolt om jeg greier å skaffe disse resterende 7.000-10.000 + vannkjølinga da! 14.000 vi ender på da.. Pluss casemodding til en del.. Uff......... Endret 4. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg