ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 faen har sånn dag i dag at alle er mot meg, depresiv får tanker jeg ikke vil tenke på en gang som jeg ikke vil utsette meg selv for Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er jeg de eneste her som ikke har sett en episode av lost? Ej har ikkje sett Lost so du er no ikkje den einaste. Ikke jeg heller. Lost har bart Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Nå begynner det å bli folk her igjen ja. Merker at det er leeenge siden jeg var "aktiv" her ja. Nå tor jeg at jeg har fått med meg at Tonio er jente og at nerdVANNA er gutt og er født 3 dager unna meg. Noe mer jeg bør lære meg sånn med en gang? Forresten så syns jeg at det er dumt at alle gutter dør, det blir liksom litt dårlig med folk her på jorda da. Men om de blir fryst ned som foster og gjenopplivet som 30-åring? (Ja jeg er trøtt og sier mye rart, men slik er det vel alltid) EDIT: Oinæmmenæ! Røvenskjold og meg er født på samme dag! EDIT2: Nei søren, jeg så på min egen profil. Endret 4. mai 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 -Teddy-: Jeg kan muntre deg opp! Ei dame fra Halden gikk inn i en butikk for å kjøpe seg ny BH. Ekspeditøren spurte: - Skal det være en modell av typen "Frelsesarmeen", Diktatoren" eller "Pressen"? Dama skjønte ingen ting, og spurte hva forskjellen var på de ulike modellene. - Jo, sa ekspeditøren vennlig: "Frelsesarmeen" løfter de falne, "Diktatoren" samler store masser og "Pressen" kan gjøre en mygg til elefant. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Nå begynner det å bli folk her igjen ja. Merker at det er leeenge siden jeg var "aktiv" her ja. Nå tor jeg at jeg har fått med meg at Tonio er jente og at nerdVANNA er gutt og er født 3 dager unna meg. Noe mer jeg bør lære meg sånn med en gang? Forresten så syns jeg at det er dumt at alle gutter dør, det blir liksom litt dårlig med folk her på jorda da. Men om de blir fryst ned som foster og gjenopplivet som 30-åring? (Ja jeg er trøtt og sier mye rart, men slik er det vel alltid) EDIT: Oinæmmenæ! Røvenskjold og meg er født på samme dag! EDIT2: Nei søren, jeg så på min egen profil. Ikke samme DAG men samme ÅR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Håper gutter dør. Men menn.. JA TAKK Vil nok aldri skje. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Håper gutter dør. Men menn.. JA TAKK Vil nok aldri skje. Ikke ødelegg, ok? Nå er det ikke lenge til venninnen min kommer. *glede seg* Skal skremme henne med mine kalde tær i natt når hun sover Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Håper gutter dør. Men menn.. JA TAKK Da blir det jo ikke noen menn igjen til slutt da. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 hei! hva skjer her da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 hei! hva skjer her da? Ikkje ein mainnjsskitj. Pic plz? ASL? (Jada, jeg vet, "haha"). Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Seriøst, jeg HATER den sinnsykt irriterende og nesten farlige JAMBADRITTEN! Nå har den faen kommet seg inn på msn også !! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 hei! hva skjer her da? Ikkje ein mainnjsskitj. skjønner Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Skjerp deg nå Mats! Vet du hvem du spør kanskje? Hun kan jo si det selv. Men da sier jeg ihvertfall hade for en uke. Dere vil nok ikke se meg før Fredag 13.Mai, fordi... Jeg reiser til egypt! Hade bra Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg reiser til egypt! Hils de 13 fetterne mine da. God tur, Egypt er et digg land. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Var det ikke i Egypt man har selvmordsaksjoner og slikt for tiden? Det er kanskje bare i Kairo? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for den du. Vi snakkes... eller Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Seriøst, jeg HATER den sinnsykt irriterende og nesten farlige JAMBADRITTEN! Nå har den faen kommet seg inn på msn også !! Bytt MSN-klient, da. F.eks. til Mercury. Kos deg i Egypt, Dumt spørsmål.! Endret 4. mai 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 god tur da kenneth! kommer til å bli tomt i klasserommet, en hel uke uten deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Skjerp deg nå Mats!Vet du hvem du spør kanskje? Atte hæ? Kos deg i Egypt du. Som sagt,ikke raide for mange pyramider. Edit: Åja, noen fra klassen din, fiffige greier. Endret 4. mai 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg