Dahl Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Til søndag skal jeg konfimeres! Fett. Det skal Tonio også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Og det skal min lillebror også. Pæhæ, dere er like gammle som min LILLEBROR *falle om å dø av latter* *puh* Ok...carry on! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) nesj, vedkomende bruker ikke stoorider Man blir vel vanligvis ikke "gal" av trening? Så noe må det være. B|Real: ^^ Endret 4. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Haha :!: @b-real. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 *snip* Jeg er ett år eldre enn Gisles LILLEBROR! Pæhæ! *falle om og dø av latter* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 føler som at av og til vil jeg havne i slosskamper Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 *snip* Jeg er ett år eldre enn Gisles LILLEBROR! Pæhæ! *falle om og dø av latter* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 føler som at av og til vil jeg havne i slosskamper Driver ikke du på med kampsport? Gå en 3x2min fullkontaktkamp mot en av de mer erfarne på treninga og få litt "juling". Er helt vanlig å ville sloss når du føler deg proff, strekt og teknisk god. Bare husk på at du langt ifra er noen av delene. Er så kjipt å få knust hele ansiktet bare fordi man tror man kan noe. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Joa skjønner det, men godt adrenalin når jeg vil sloss.dette spess etter jeg har fått i meg alkohol Endret 4. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Uansett, slåss med noen på treninga, ikke noen du ikke kjenner. Er så teit å risikere en måned på sykehus bare fordi du tror du er tøff. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Folk som vil slåss fortjener juling (av folk som ikke vil slåss). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Folk som vil slåss fortjener juling (av folk som ikke vil slåss). Kan stemme det --- Går det ant å gå til legen og sjekke seg for div? Se hva som går i blodet mitt, evt. sykdommer osv.? uten at foreldrene er tilstedet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, det skal nok gå bra ATi-Radeon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Går det ant å gå til legen og sjekke seg for div?Se hva som går i blodet mitt, evt. sykdommer osv.? uten at foreldrene er tilstedet? Hvem er det nå du har pult på? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Går det ant å gå til legen og sjekke seg for div?Se hva som går i blodet mitt, evt. sykdommer osv.? uten at foreldrene er tilstedet? Hvem er det nå du har pult på? Eller hva? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 konge.. er det kuken i vifta eller??? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) I dag løp jeg runden på 7-8 kilometer igjen, sist gang brukte jeg 39 minutter og 33 sekunder. Denne gangen brukte jeg 32 minutter og 45 sekunder! Kenneth: Jeg er hjemme nå, så jeg skal se om jeg finner den gamle fjernstyrte bilen. Bra du holder deg i form . ...Men du... hvis du er hjemme, da har j du også det lange innlegget som skulle forklare den krangelen mellom deg og han slipknot_fan , du slipper ikke unna! @ Tonio: Jeg trodde ikke det var ditt innlegg jeg leste her tidligere i tråden, før jeg så signaturen TSP Endret 4. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) On my way! *løpe ned og skru på vraket av den gamle pc-en jeg har* Edit: Nei du, det orker jeg ikke nå. I morgen kanskje. Endret 4. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Til søndag skal jeg konfimeres! Fett. Det skal Tonio også. Du glemte meg * Tørke en tåre og kvitte seg med masse minner og bilder * Edit: Nei du, det orker jeg ikke nå. I morgen kanskje. Du sniker deg unna du @kd eller? Endret 4. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg