SGE7000 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 huff, huff - nå må jeg bestille gw-key online, for jeg gidder ikke vente to uker på at spaceworld får det inn.. blir nok fra plaync.com jeg bestiller Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Da var håret klipt. Alt for kort ble det egentlig. Jaja.. lenge til neste gang Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 I dag har jeg ikke vært flink, er på mitt første bilde i dag.. Skal helst ha 3 hver dag. Huffaoghuff.. Jaja. Vondt i hodet i dag. You what on a what what? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 @ B|Real: Hvilken nettleser hadde du før du lasta ned Firefox? Opera Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har fått nytt personlig bilde.. *stolt* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Pappa kommer hjem fra kina, japa og taiwan på fredagen, gleder meg. Han har vært borte i over 2uker på buisness reise Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har fått nytt personlig bilde.. *stolt* Flott? Er det laget av Monet? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ingen har klaget på meg tror jeg ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Nei.. I.C Dahl Aha, det er han som malte disse nasjonalromantiske og veldig detaljerte landskapsbildene av norsk natur. Jo, jeg kjenner definitivt igjen stilen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Nei.. I.C Dahl Aha, det er han som malte disse nasjonalromantiske og veldig detaljerte landskapsbildene av norsk natur. Jo, jeg kjenner definitivt igjen stilen Ja, ikkesant ---- Ati-radeon: business Får du noe digg da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Ati-radeon: business Får du noe digg da? vet ikke enda, jeg ba han se etter PSP. Så håper jo på det, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ati-radeon: business Får du noe digg da? vet ikke enda, jeg ba han se etter PSP. Så håper jo på det, men er ikke sikker. Koselig da *kosepå* Endret 4. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Voksenbrus? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 menneh.. Klargjøra seg for fest vel. Harreeem Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 PSP? Det er portable playstation... eller var det noe annet? Men anyways.. jeg går på trening og blir stor og sterk see ya latah Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Playstation Portable Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg vet hva psp er ja, men tenkte mer på at Bogan syns det var koselig ("koslelig" til og med) at ATi-Radeon skulle få PSP, og at det var nok til en "*kosepå*". Så derfor var det første som falt meg inn, voksenbrus. Endret 4. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vet hva psp er ja, men tenkte mer på at Bogan syns det var koselig ("koslelig" til og med) at ATi-Radeon skulle få PSP, og at det var nok til en "*kosepå*". Så derfor var det første som falt meg inn, voksenbrus. Ingen voksenbrus desverre. Hvordan skal jeg forklare... Ati radoen skjønner, og jeg skjønner. La fantasien slippe seg løs og tro på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg