Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå skal jeg snart løpe 7-8 km! *grue seg* Hadde det bare vært så vel. Dumme pollen alergi *kjøpe medisin* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå skal jeg snart løpe 7-8 km! *grue seg* Hadde det bare vært så vel. Dumme pollen alergi *kjøpe medisin* Dakar... God bedring da.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jo takk <- 2222 innlegg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer med 2222 innlegg, kennethdammyr Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 woohoo.. norsk er det gøyeste i verden.. Jeg sitter her å skal finne stoff om Jonas Lie.. btw: Grattis Kenneth Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvem i alle dager er Jonas Lie? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jonas Lie Hvis du er interessert. Han er en forfatter something Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 WTF lol, var iherdig i den første "Siste ordet" posten, og først nå så jeg at det fantes en ny en. Konge! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 WTF lol, var iherdig i den første "Siste ordet" posten, og først nå så jeg at det fantes en ny en. Konge! En veteran med andre ord? Popcorn, Kvikklunsj XXL og smiley-ervervet cola. Liver er bra og da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 kennethdammyr, hvorfor har du bilde av goophy i avataren din? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det samme lurte jeg på. Du skaper jo full forvirring. Endret 4. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kanskje han bare vil vise sin kjærlighet ovenfor Goophy ved å ha ham i avataret sitt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Da ble det ikke skole på meg i dag heller. Er hjemme alene i dag og helt frem til søndag, og en uke etter det er jeg hjemme alene i tre uker. Kommer til å bli mye fyll tror jeg Har fått venninner booket til å overnatte hele uken slik at jeg ikke skal bli deppet og være alene Nå sitter jeg og skal prøve å finne et sted å selge vesken min over internett. Noen tips? Endret 4. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kanskje han bare vil vise sin kjærlighet ovenfor Goophy ved å ha ham i avataret sitt... Avataret Jeg syntes bare bilde var så morsomt. Er bare for en liten periode. BTW: Kall meg Kenneth Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kanskje han bare vil vise sin kjærlighet ovenfor Goophy ved å ha ham i avataret sitt... Jeg syntes bare bilde var så morsomt. Er bare for en liten periode. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Kanskje han bare vil vise sin kjærlighet ovenfor Goophy ved å ha ham i avataret sitt... Avataret Jeg syntes bare bilde var så morsomt. Er bare for en liten periode. BTW: Kall meg Kenneth Står avataret... Kenneth. Edit: hev inn en smiley for å ikke virke negativ Endret 4. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Da blir det advarsel på Mats. Smileysvar godkjenner vi ikke Nettopp, det står avataret. Avataren er riktig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Nå ble det stille.. Er det nå jeg liksom skal gi slipp på at jeg synes det høres bedre ut med avataret? Endret 4. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg