Fredrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fire skoletimer til friiiiiiiii! Jeg har *hark* glemt mattebøkene i dag. Mistenker at han sjekker litt lekser, som jeg selvfølgelig har gjort like mye av som alltid. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skjer her da? Har dokke begynt å våkne til liv her. Unnskyld at ej spør men står OT-baren for noke. Er OT ein forkortelse har ikkje peiling ej altså. Ja og ellers her da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fire skoletimer til friiiiiiiii! Jeg har *hark* glemt mattebøkene i dag. Mistenker at han sjekker litt lekser, som jeg selvfølgelig har gjort like mye av som alltid. Fy skamme seg! Jeg trenger cola og frisk luft! Kanskje en rar kombinasjon for noen, men..jah.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skjer her da? Har dokke begynt å våkne til liv her. Unnskyld at ej spør men står OT-baren for noke. Er OT ein forkortelse har ikkje peiling ej altså. Ja og ellers her da? OT er en forkortelse på Off-Topic Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ja det burde ej nok ha gjetta meg fram til Men takk likevel Endret 4. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har faktisk begynt å bruke FireFox jeg o_O Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har faktisk begynt å bruke FireFox jeg o_O PS: Installer nytt theme, dette har jeg: https://addons.update.mozilla.org/themes/moreinfo.php?id=360 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har faktisk begynt å bruke FireFox jeg o_O Fliiiink.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Nei? Føler meg kvalm edit: tar ikke sjansen på å bli syk nå som jeg skal bort i morra.. Endret 4. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 darkness| er søt _tihi_ haha Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nei?Føler meg kvalm edit: tar ikke sjansen på å bli syk nå som jeg skal bort i morra.. Å det betyr at du er på skolen? eller hjemme? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ok...får vel ta meg en tur i 8klasse da...snakke litt med en viss lærer... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå skal jeg snart løpe 7-8 km! *grue seg* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nå skal jeg snart løpe 7-8 km! *grue seg* Du har godt av det Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Henrik Ibsen har faktisk skrevet mye kult. ''Et dukkehjem'' var ganske morsom. Har hatt prøvemuntlig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg