flodhest Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Stine: Du kan leke litt med meg? Jeg har plass til to i senga mi. Nei, ups. Sa jeg det høyt? Hehe, pass deg så ikke kjæresten min ser det du skrev Will do. *Sende PM istedet* Tihi, neida. NÅ skal jeg prøve å spare meg for overtrøtt-snakket, og virkelig fokusere på artikkelen jeg må skrive i naturfag! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Pilotbriller er GHEY Steike.. trøøøØØtt :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Da fikk jeg avataren til å funke Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Da fikk jeg avataren til å funke den er helt svart. Eller er jeg dum som prøver å se den i forskjellige vinkler? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Da fikk jeg avataren til å funke Jøss, litt av en avatar du, tok nesten pusten av meg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 hehe..du må se den ovenfra med lcd-skjerm. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Opp ned kors med EvoZ i? Jeg har ikke LCD skjerm engang Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Times up! God natt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Times up!God natt du registrerte mitt spm. right? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 næmmen.. en kamerat som snakker på msn også dukka det han sa opp i et annet vindu. så klikk.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er jo ingen her på natta når Snowdog er borte. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Joda, jeg er her, men vurderer å legge meg. Er det vits i å legge seg når jeg må opp igjen om 4 timer? Har heldagsprøve i morgen, så sitter og lurer på om det vil gjøre det verre eller bedre. (1 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) 1 Members: bhsand Ingen andre som leser i SO3? Det er for dårlig... *sukk*) Endret 4. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Er folk våken ja, men gjør andre ting en forumet:) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) God Morgen alle sammen! I dag er det ukas siste skoledag for meg . Kommer til å danse meg gjennom dagens skoledag på fløyeslmyke skyer som har blåst seg bort. Og mer dansing skal det bli etter skolen blir det forum, der man trener armene sine, før man hopper inn i bilen til mamma og blir med på en slags: "Åpen dag" på riverdance som hun går på! Livet er herlig! Synd det Steffyboy, du avslutta med en fin og ren postcount også: 2775, ikke noen "rotete" kombinasjon, f.eks 4351. Kommer til å savne deg. Endret 4. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Danse igjennom dagen...var det man skulle gjøre jau. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Morn. Jess, jeg starter ikke før 9:15 idag Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 God Morgen alle sammen!I dag er det ukas siste skoledag for meg . Kommer til å danse meg gjennom dagens skoledag på fløyeslmyke skyer som har blåst seg bort. Og mer dansing skal det bli etter skolen blir det forum, der man trener armene sine, før man hopper inn i bilen til mamma og blir med på en slags: "Åpen dag" på riverdance som hun går på! Livet er herlig! Aiit! Siste skoledag for meg og, nå får jeg endelig tid til å spille BfME! Har heimkunnskap siste dagen også! Hurra!!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Nå er det snart duket for ukas siste skoledag! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Skal vist en tur til lofoten nå om ikke så fryktelig lenge. Passer meg egentlig fryktelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg