b-real Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Trist å høre Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Håper på snarlig gjensyn Steffy. Best of luck. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 OK, jeg kan ikke holde meg lenger. M.F som har vist at han er skikkelig flink til å argumentere, får min "Årets Nykommer 2005"-pris, laget av fredrikrb. For uten om dette gullkornet hvor han snakker om Erik Flaa: ja han er ein gris som trur han kan synge! ... har jeg samlet et par flotte utsagn fra denne gutten. Uansett, frem med posteren! CREDIT TO: FREDRIKRB! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Bilde ja, Eline! Hehe, har ca. 0 % sminke på meg nå, så tar det heller i morgen Hihi Sminke? Hva er det? Lykke til, SteffyBoy! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Lykke til. Nå tror jeg at burgeren må i panna, så legger jeg meg. God natt, godtfolk! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17802579 <-- Var de kule eller? Eh. NEI! Pilotbriller er relativt ute av moten, og ca 70% de som går med pilotbriller passer rett og slett ikke med de. Ute på mote..haha.. Det bryr jeg meg 0 om.. Må da ha solbriller i sommer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Triste greier Steffy Håper alt ordner seg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17802579 <-- Var de kule eller? Eh. NEI! Pilotbriller er relativt ute av moten, og ca 70% de som går med pilotbriller passer rett og slett ikke med de. Ute på mote..haha.. Det bryr jeg meg 0 om.. Må da ha solbriller i sommer Du vil se stygg ut? Se det ant først, spør noen og prøv noe så finner du fort du ut fort om du passer, helst halvlangt hår for å passe. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Da er vi to. Håper du er snart tilbake da, Steffy. Dere andre får holde forumet i sving. Ser nå at @kd er tilbake, da blir jo fort sidene fylt. Take care Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Har det btw.. Må begynne og jobbe med mote og fashion du ATi-Radeon .. Høres ut som du kan en del... Endret 3. mai 2005 av Blax Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) ang pilotbriller. Man skal ha ting fordi man liker det ikke fordi det er mote... Å slavisk følge mote gir intet særpreg eller personlig stil og penga man bruker går rett i dass... Men har lyst å se et bilde av ati radeon gutten min med piltobriller Endret 3. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lykke til Steffy, håper du kommer deg tilbake hit engang Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Cya Steffy! Good luck! Men nå er det senga. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ang pilotbriller. Man skal ha ting fordi man liker det ikke fordi det er mote... Å slavisk følge mote gir intet særpreg eller personlig stil og penga man bruker går rett i dass... Men har lyst å se et bilde av ati radeon gutten min med piltobriller dere kan få se meg i de nye brillene jeg bestilte meg, kanskje litt jentete men . De kommer på torsdag eller fredag I guess. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 DA venter jeg på bilde av deg i Recent pic post God natt ati radeon sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Natta. Nå skal jeg sove, og forsove meg til skolen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg