Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hmm 23 kr og 31 øre igjen på brukskontoen.. Kronerulling her snart tenker jeg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/03/430764.htmlSJUKT! Hmm.. *lage penis-gryte* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/03/430764.htmlSJUKT! Hmm.. *lage penis-gryte* Husk godt med salt! Blir bedre da. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kjedelig Champions league finale forresten Liverpool vant, det er det som betyr noe.. Fikk et lite innfall nå.. Klipte meg selv.. Det ble veldig, veldig mye hår i vasken... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Rå sang du har i siggen, Glint. *Fuck 4 A Buck* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Bilde eline! Edit: *Mumlestyggeord* Stygge Neptun_ som postet imellom *grrgrr* må edite for å få mening *mrrr* Endret 3. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Odin aka smoke, altså fuck 4 a buck kisen er naboen til kompis the crips boss Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Rå sang du har i siggen, Glint. *Fuck 4 A Buck* Den eier. The Zen of hip hop. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17802579 <-- Var de kule eller? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Uff... Har prøvemuntlig i norsk i morgen. Lukter 2'er Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 John Butler Trio var koselig musikk Steffy. Good luck Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17802579 <-- Var de kule eller? Eh. NEI! Pilotbriller er relativt ute av moten, og ca 70% de som går med pilotbriller passer rett og slett ikke med de. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Synd å høre Steffy. Håper det vil gå bedre for deg snart. Hvis du vil snakke eller noe sånt, vet du hvor du finner msnadressen min. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Hade a steffy, håper inderlig ting ordner seg for deg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Håper ting ordner seg. Lykke til. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir borte en liten stund. Hele livet mitt raser sammen rundt meg, og jeg har dessverre ikke så mye tid til forumet. Takk til alle som har vært gode venner og har støttet meg. Good bye. Nesten felle en liten tåre.. Livet er noe dritt, men mennesket med et overlevelsesinstinkt. Hvis vi ikke hadde hatt det hadde vi vært utdødd for lenge siden. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Bilde ja, Eline! Hehe, har ca. 0 % sminke på meg nå, så tar det heller i morgen Hihi SteffyBoy: Håper alt ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg