Peppep Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Siste tentamen i morgen.. Weee Fri i morgen.. Weeee Bare fire timer i morgen. Wee. Samme som han. Wee. Heldagsprøve i morgen. Weee. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Bare meg som tar feil av Carl M og Stine pga. avatarene? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Men et tips hvertfall: Ha i sigaturen din at du før var Zyklon den første uken/måneden, da folk som ikke vet lett kan blir forvirra. Why? Jeg har den nøyaktig samme avataren og samme signatur som før nickskiftet. Om noen til tross for dette blir forvirret så er de tett i pappen. Dumme folk gidder jeg ikke bry meg om. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Folkens, i morgen skal jeg intervjue sjefen for hardware.no. Jeg tenkte at hvis dere her inne hadde noen spørsmål, hva som helst, så kunne jeg spørre og hilse fra dere Så hvis dere har noe er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Berre for å avbryte her men,er det mange her som synst at Age of Empires eige det er berre heiltøfft altså Endret 3. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Forhåpentligvis dør jeg av oksygenmangel før den tid. Hjemme fra han fyr'n? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Bare meg som tar feil av Carl M og Stine pga. avatarene? *DASK* Hvem er sjefen for www.hardware.no a? Endret 3. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Folkens, i morgen skal jeg intervjue sjefen for hardware.no.Jeg tenkte at hvis dere her inne hadde noen spørsmål, hva som helst, så kunne jeg spørre og hilse fra dere Så hvis dere har noe er det bare å fyre løs. 1. Har du gjordt noe bøll med servern til forumet? 2. Hva syns du at har vært den morsomste threaden ever? 3. Liker du at du eier masse nerder? 4. Tror du forum kan være avhengighetsskapende? (Kjeder meg) Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) (kennethdammyr @ 03/05/2005 : 21:19)Folkens, i morgen skal jeg intervjue sjefen for hardware.no. Jeg tenkte at hvis dere her inne hadde noen spørsmål, hva som helst, så kunne jeg spørre og hilse fra dere Så hvis dere har noe er det bare å fyre løs. Lika du Age of Empires II og gleda du dej til III kjem Endret 3. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skjer på mandag? *Vente i spenning* Hemmelig. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Spørsmål til sjefen: Har du noen gang vært utendørs? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Spørsmål notert, tviler på at han har svar på alle men... EDIT: Sjefen er Per Øyvind aka pgressum Endret 3. mai 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 men du trur vel han svarar på Age of Empires spørsmålet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kan godt være, men jeg gleder meg ihvertfall til 3'ern! :drible: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Spørsmål notert, tviler på at han har svar på alle men... EDIT: Sjefen er Per Øyvind aka pgressum Ta det som et siste spørsmål etter intervjuet Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/03/430764.html SJUKT! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nei faen! :O Har en norsk prøve i morra, vet ikke engang hva den handler om.. Oh noes, I smell a 2'er Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Var planen det b-real;) Kjedelig Champions league finale forresten Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/03/430764.htmlSJUKT! FYYYYYY FA******adsfasdf Endret 3. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Norsk meg i ()%#!" innlevering om 75 minutt, har ikke begynt en gang. *lage mat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg