Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller.

Lenke til kommentar
Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller.

Er det bare meg , eller har det seg slik at HVER gang du er på fylla så skjer det noe slik? :)

Lenke til kommentar

Isjameien..

Har akkurat spilt fotballkamp, og det er en ganske stor mulighet for at jeg har anstrengelses astma.. :hrm:

Lenke til kommentar

Sitter her og kjeder meg jeg da. Lenge siden sist jeg var her i SO nå gitt. har blit en slags regel i hodet mitt at jeg ignorer alle poster med mer enn 20 sider fordi de som regel bare er OT prat, men så glemmer jeg jo at en av de er SO. :love:

Men dere syns kanskje det er greit å få litt fri fra meg? :wee:

Lenke til kommentar

Isjameien..

Har akkurat spilt fotballkamp, og det er en ganske stor mulighet for at jeg har anstrengelses astma.. :hrm:

Velkommen til klubben.

Min kondis = 0 Men så sitter jeg bare inne for tia da :p

Hørtes forjævli ut Wh1te :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...