Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Der var jeg alene igjen ja, har folka gjort i kveld? I kveld og i dag har jeg vært hos en kompis. Hoppapå trampoline, spist kebab, kost oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Der var jeg alene igjen ja, har folka gjort i kveld? Hoppapå trampoline Har omtrent ikke gjort noe annet i dag. :o Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller. Er det bare meg , eller har det seg slik at HVER gang du er på fylla så skjer det noe slik? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jævlig kjipt wh1te. Tør jeg spørre hvordan du klarte det? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller. Isjameien.. Har akkurat spilt fotballkamp, og det er en ganske stor mulighet for at jeg har anstrengelses astma.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Der var jeg alene igjen ja, har folka gjort i kveld? Hoppapå trampoline Har omtrent ikke gjort noe annet i dag. :o Regn her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sitter her og kjeder meg jeg da. Lenge siden sist jeg var her i SO nå gitt. har blit en slags regel i hodet mitt at jeg ignorer alle poster med mer enn 20 sider fordi de som regel bare er OT prat, men så glemmer jeg jo at en av de er SO. Men dere syns kanskje det er greit å få litt fri fra meg? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Yohoo! Da har vi sikra oss loddebolt og tinn. Dette skal bli moro Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Siste tentamen i morgen.. Weee Fri i morgen.. Weeee Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Siste tentamen i morgen.. Weee Fri i morgen.. Weeee Bare fire timer i morgen. Wee. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg har fri på torsdag (selvfølgelig) og fredag. Edit: Og bare 3 1/2 time imorgen. Endret 3. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fri fra kl. 14:00 i morgen til og med mandag kl. 07:00. Det blir en liten ferie! Weee Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk kuttet av begge senene i høyre pekefinger i fylla på fredag. Russetiden er over for min del, og jeg kan ikke bruke en pc normalt igjen på 13 uker. Koser meg ikke akkurat nå nei. Jeg skal pløye igjennom Band of Brothers, Sopranos og en del andre filmer. Kan ikke jobbe på en stund heller. Isjameien.. Har akkurat spilt fotballkamp, og det er en ganske stor mulighet for at jeg har anstrengelses astma.. Velkommen til klubben. Min kondis = 0 Men så sitter jeg bare inne for tia da Hørtes forjævli ut Wh1te Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Siste tentamen i morgen.. Weee Fri i morgen.. Weeee Bare fire timer i morgen. Wee. Samme som han. Wee. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 3 timer skole og 3 timer jobb i morgen. Wee. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Forhåpentligvis dør jeg av oksygenmangel før den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg