Jihadinmymind Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Tilbake @kd? Nei, jeg bare later som. Kult. Du gleder deg vel til å komme tilbake? Ja, det blir gøy. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Jeg drar til Kilpis i morgen for å kjøre snøscooter. Drikking? Muligens. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 4!En mer enn dagens mål, yay! Da blir det is og teve! Hva er det du snakker om, egentlig? --- Ellers er foreldre idioter. Mamma stormet ut døren etter å kjeftet på meg noen minutter etter pappa ringte (han bor i statene) for å kjefte på meg. Hvorfor får JEG kjeften? Jo, fordi de ikke klarer å snakke sammen. Og ja, jeg gikk lei. Jeg ba begge to holde godt kjeft og "act your god damned age". The days of them convincing me that their fucking disagreements are my fault are long past, and I won't stand for them dumping this shit on me. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Heng meg, men forumet er kjedelig. Kjedelig, kjedelig, kjedelig! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 fyfaen sprengte høytalere suger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Jeg skal konfirmere meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Moro å skaffe seg cam, gitt. Hadde bare eieren sett ut som folk hadde det vært en fornuftig investering. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Jeg skal konfirmere meg. Samme her. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 4!En mer enn dagens mål, yay! Da blir det is og teve! Hva er det du snakker om, egentlig? Lurer veldig på det samme! Må være kjipt med foreldre som krangler, forresten ---- Aaaah.Trening hjelper mot det meste. Enig! Har vært ute og løpt i skogen i dag, kjenner på lukta der ute at våren begynner å komme Kontrollerte forresten en orienteringsløype, og fant 4 feil. Heldige løypeleggeren som fikk kontrollert løypa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nå som det er så mye fri blir det 3 økter om dagen. Også venter jeg bare på mandag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Ellers er foreldre idioter, og så videre. Oh! Kjenner til den. Ingen barn burde ha foreldre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Skal feste en smule. Blir 20 år vettu. Ingen barn burde ha foreldre. Prøv å lev uten foreldre du, og se hvor morsomt det er. Endret 3. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal folket til helgen? Noen skal feste? Jeg skal konfirmere meg. Samme her. Jeg og! Jeg er 22, men vil gjerne få pengegaver igjen, det var veldig kjekt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Ingen barn burde ha foreldre. Prøv å lev uten foreldre du, og se hvor morsomt det er. Ironisk ment. Liker ikke foreldre, men man blir avhengig på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Helvete satan svarte! Cs 1.6 virker ikke, det står bare invalid cd key :'( Noen som har en konto til overs? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Der var jeg alene igjen ja, har folka gjort i kveld? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 spelt fotball og holdt på med data det er bra det ellers her da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nå som det er så mye fri blir det 3 økter om dagen.Også venter jeg bare på mandag. Hva skjer på mandag? *Vente i spenning* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Der var jeg alene igjen ja, har folka gjort i kveld? Oppi Ringebu og henta flyttelass. Deilig å være ferdig oppi der.. Back to the kitchen, I smell something burning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg