dimiles Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vi hadde nettopp vært og snakket med en kewl dude ute, og ble jevli kalde. Vi dro da inn på det nærmeste stedet som var et konditori og varmet oss og for å bestemme hva vi skulle kjøpe. Da vi skulle ut så vi den målegreia, og bestemte oss for å sjekke. Simple as that. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vi bruker å droppe innom en minibank ellerno for å få oss litt varme.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Var 188 sist jeg målte meg Grunnen til at folk vokser er at når vi sover så drømmer vi om at vi har noe vi har veldig lystpå svevande like over oss. Så høyt over at vi ikke når det, bar akkurat ikke når det. Det er hus avenne som gir oss de drømmende, grunnen til at de gir oss de drømmene er at de vil at vi skal bli høye, for de syntes høye personer er best. Grunnet at de er lave, og de ser opp til de som er høyere en seg. Så hvis du er høy, da har du noen hus alver som bryr seg om deg, men er du lav, da har du noen som ikke bryr seg om deg. Hvis du er lav så vil du ikke få noe hjelp fra hus alvenne dine. De hjelper ofte til med å reparere tin i huset uten at du merker det, holder huset ved like. De styrer også drømmende dine, så du burde sette ut litt kola under vasken ver kveld. De liker kola, og de har inngangen til den magiske hula si under vasken. Så om du gir dem litt cola, da vil de sansynligvis gi deg noen sikkelig kule drømmer, men om du er lav så vil dette neppe virke, for da hater de deg alerede. Hvis du er lav, da burde du kjøpe inn en tankbil full av cola og tømme alt inn i i skapet under vasken, kanskje de vil bli glade i deg igjen. Da vil du muligens vokse lit til også. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 *masse svada* Så du har med andre ord vært flink til å sette ut cola? Thats the right spirit Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jaja eg har nå klart å skaffe litt pener til alkohol nå på nyttprsaften men det blir ikke noe fyrverkery på meg. Mangler forsatt penger til taxi/buss. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 DiMiles har sexi avatar! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 I natt er livet kjipt, dere Jeg fryser, jeg er sulten og jeg har ikke peiling på hvordan lcd-skjerm jeg skal kjøpe meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ... og til dere med peil på LCD, det ER et hint. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 En ting skal du ha Haltan.. Du er flink til å retusjere avataren din Er det ikke på tide å lage en som viser ditt sanne jeg? (Alle vet jo at ting blir bedre digitalt enn det real thing, right?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Altså.. avataren er en vektor av: Ser vi likhetene? Jeez... Endret 30. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HalTan ser faktisk slik ut i virkeligheten.. svart hvit.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 HalTan ser faktisk slik ut i virkeligheten.. svart hvit.... Fornøyde? FFS! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Da vet jeg at det er i klasse 1AFA jeg skal hente deg når jeg blir russ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Da vet jeg at det er i klasse 1AFA jeg skal hente deg når jeg blir russ Det visste du fra før av Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Haltan da, ikke bli småangry her nå nei. Du er så søt atte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Haltan da, ikke bli småangry her nå nei. Du er så søt atte Misunnelige.... Endret 30. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) jeg kunne tenkt meg sånn hår!!! Endret 30. desember 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Misunnelige.... Åff cørs, what else could it be? Men seriøst se på det ordentlige bildet av Haltan da.... OMG! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hmz..jeg kjeder meg litt... tror jeg legger meg.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) hmz..jeg kjeder meg litt... tror jeg legger meg.. Er trøtt som pokker og det var elendig med liv her så....jepp eg legger meg. God natt. Edit: Spiller sof2 til 03 eg. Endret 30. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg