Suppelars2k Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 t0r 3r t3h h4x! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vits å lage ny bruker a "t0r" ? Bare fordi du blir banna. Håper en moddis tar deg hardt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan dere serilst slutte med den fitteoverdrevne bruken av 1337-språk? Selv jeg går lei. Og hvorfor er Tor banna? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan dere serilst slutte med den fitteoverdrevne bruken av 1337-språk? Selv jeg går lei. Og hvorfor er Tor banna? Nei han var så smart at han postet link til hvor man sikkert kunne downe Max Payne 2. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Haha, navnebroren min er dum. Men uansett "atticus"? jeg må lage en ny bruker fordi det gamle navnet var dårlig. For gammelt. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jada. Og jeg er kongen av danmark. Trenger du absolutt å skifte til "t0r" så går det ann å spørre pent en modurator. Veldig rart at du lissom lager ny bruker akkurat 3 min etter at du fant ut at du var utestengt i 14 dager..... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tror jeg vet hvem du er(var..) men er ikke sikker.. So, t0r, who art thou? (Og forresten, HalTan: Værsåsnill, ikke mer av de 1337 greiene nå? Please? ) It must be the icebergs! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Skift nicket ditt på irc også da tor.. t0r er ledig. Du bruker jo nicket mer der enn her på forumet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Så mye hat det er her idag... Fydda.... Annyway, er på jobb idag og noen luringer i Oslo har kappet over en Fiberkabel. *hat* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Why hate? Love! Peace! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 .oO! Istad så la jeg meg for å slappe av litt, og når jeg våkna nå så var det mørkt ute. Derfor trudde jeg det var skole, så jeg gikk inn å dusjet. Packet sekken in og alt sammen... Så fant jeg ut at klokka var halv seks! Slikt går det når skolen overbelaster hjernen! Lenke til kommentar
t0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Derfor jeg har fri imorra Bjaa Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Derfor jeg har fri imorra Bjaa vell....Skal ikek gjøre så mye på skolen imorgen jeg heller da..for jeg skal dra til arendal imorgen klokka 1 elllerno zed: hvilken skole? :lo: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmmm litt kult i dag. Var på cognac-smaking i dag. Det var ganske gøy, fikk smake mye god cognac, bare dumt at jeg skulle på jobb etterpå. Ellers hadde jeg sett for meg en heller fuktig tur ut i dag. Men synes det er ganske trist for tida. Skal jobbe 14 dager i stek, så mandag om nesten 2 uker går jeg av turnusen og har litt fri igjen. Så stikker dama mi hjem til australia om 14 dager...og det er bare CA 59 % sjanse for at hun får ett år til med arbeidstillatelse. grrrrr Først skål! Og så må jeg bare spørre hva hun syntes om den Nord-Norske "vinteren"? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Lurer på når vi skal få se dama til Term. Han skryter jo så fælt av henne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Barnehage får man jobb i som oftest hvis de har plass Aldrio prøvd selv though.. Men var det ikke en her som hadde jobbet i barnehage..? psilocybe? (Mener det.. Men muligens tar jeg styggelig feil..) Joda, jeg har jobbet i diverse barnehager i rundt to og et halvt år. En meget gøyal arbeidsplass, så lenge man takler bæsjebleier gone awry (når bukse, t-skjorte og genser er involvert, og man må vaske vekk maiskorn). Hihi. Det var tider, det.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Lurer på hva som skjedde med t0r aka zed jeg. Jeg fikk grusomme meldinger av han på msn og priv nå :grine: Tenk om han har blitt banna 4 life a ? Tror nok mere 30 dager elns jeg. Får se om han svarer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Barnehage får man jobb i som oftest hvis de har plass Aldrio prøvd selv though.. Men var det ikke en her som hadde jobbet i barnehage..? psilocybe? (Mener det.. Men muligens tar jeg styggelig feil..) Joda, jeg har jobbet i diverse barnehager i rundt to og et halvt år. En meget gøyal arbeidsplass, så lenge man takler bæsjebleier gone awry (når bukse, t-skjorte og genser er involvert, og man må vaske vekk maiskorn). Hihi. Det var tider, det.. Du trente vel ikke tattoo på ungene eller *grin* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du trente vel ikke tattoo på ungene eller *grin* Mjo, det var en som ville ha like tatoveringer som jeg hadde på armene den gang.. og når jeg først hadde tegnet ferdig på ham, så var det et par andre som ville ha troll og prinsesser og sånt tegnet på armene også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg