Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.oO!

Istad så la jeg meg for å slappe av litt, og når jeg våkna nå så var det mørkt ute. Derfor trudde jeg det var skole, så jeg gikk inn å dusjet. Packet sekken in og alt sammen... Så fant jeg ut at klokka var halv seks! :roll:

Slikt går det når skolen overbelaster hjernen!

Lenke til kommentar
Hmmm litt kult i dag. Var på cognac-smaking i dag. Det var ganske gøy, fikk smake mye god cognac, bare dumt at jeg skulle på jobb etterpå. Ellers hadde jeg sett for meg en heller fuktig tur ut i dag. Men synes det er ganske trist for tida. Skal jobbe 14 dager i stek, så mandag om nesten 2 uker går jeg av turnusen og har litt fri igjen. Så stikker dama mi hjem til australia om 14 dager...og det er bare CA 59 % sjanse for at hun får ett år til med arbeidstillatelse. grrrrr

Først skål!

Og så må jeg bare spørre hva hun syntes om den Nord-Norske "vinteren"?

Lenke til kommentar
Barnehage får man jobb i som oftest hvis de har plass :woot:

Aldrio prøvd selv though.. Men var det ikke en her som hadde jobbet i barnehage..? psilocybe? (Mener det.. Men muligens tar jeg styggelig feil..)

Joda, jeg har jobbet i diverse barnehager i rundt to og et halvt år. En meget gøyal arbeidsplass, så lenge man takler bæsjebleier gone awry (når bukse, t-skjorte og genser er involvert, og man må vaske vekk maiskorn).

Hihi. Det var tider, det.. :)

Lenke til kommentar
Barnehage får man jobb i som oftest hvis de har plass :woot:

Aldrio prøvd selv though.. Men var det ikke en her som hadde jobbet i barnehage..? psilocybe? (Mener det.. Men muligens tar jeg styggelig feil..)

Joda, jeg har jobbet i diverse barnehager i rundt to og et halvt år. En meget gøyal arbeidsplass, så lenge man takler bæsjebleier gone awry (når bukse, t-skjorte og genser er involvert, og man må vaske vekk maiskorn).

Hihi. Det var tider, det.. :)

Du trente vel ikke tattoo på ungene eller *grin*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...