SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 JESS.. Min første 6`r :D Fikk igjen historie prøve i dag, om andre verdenskrig.. Yeey: D Gratulerer! jepp, grattis [skryte] *kremt* 6 på engelsk tentamen *kremt* [/skryte] Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Yay, nytt nick. Zyklon er historie. Iiik, why? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Dagens gratuleringspost: Gratulerer med linser Tonio! Gratulerer med 6-er på historieprøven Sc0oT! Gratulerer med 6-er på engelsk tentamen SGE7000! Gratulerer med den gjeve prisen "Årets Argument" Litejk. Gratulerer med nytt nick Zyklon, ehh, Glint mener jeg. Endret 3. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hva er bakgrunnen for Glint da? fredrikrb: Jaså, en anledning til å vise fram PS-evnene? Når var det show i Ibsenhuset igjen? edit: glemte smiley Endret 3. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 For jeg har ønsket meg Zyklon lenge Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Fredrik, den var rett og slett genial. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Gratulerer til alle som har enten: Fått gode karakterer Byttet nickname Fått "Årets Argument" eller lignende Skal ut og lære rekruttene i korpset å spille på instrumentene sine >_> kan bli.. interessant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Yay, nytt nick. Zyklon er historie. NOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *snufs* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 fredrikrb: Jaså, en anledning til å vise fram PS-evnene? Når var det show i Ibsenhuset igjen? stfu.. Tanken som teller. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Yay, nytt nick. Zyklon er historie. NOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *snufs* Såså... Likte egentlig aldri det nicket, da jeg regga meg som bruker her så hadde jeg aldri tenkt å være noe spesielt aktiv. Så jeg brukte bare det bandet som tilfeldigvis buldra ut av høyttalerne som nick. Har irritert meg over det valget en god stund, syns bandnavn o.l som nick er litt småharry. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Gratulerer til alle som har enten: Takk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 JESS.. Min første 6`r :D Fikk igjen historie prøve i dag, om andre verdenskrig.. Yeey: D Gratulerer! jepp, grattis [skryte] *kremt* 6 på engelsk tentamen *kremt* [/skryte] Jeg ligger vanligvis på 5 i engelsk, men jeg fikk _2_ på tentamen nå. Vi ble bedt om å skrive om britisk poloitikk, som jeg kan null og niks om. Og rar som læreren vår er, så teller innehold mer en språklige kunskaper. Han sa selv at det var "excellently writen", men at jeg skrev bare tøv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nå har jeg redigert 3! Da har jeg nådd målet for i dag... Wuhu Sulten nå. Hva skal jeg spise montro? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Dagens gratuleringspost: Gratulerer med linser Tonio! Gratulerer med 6-er på historieprøven Sc0oT! Gratulerer med 6-er på engelsk tentamen SGE7000! Gratulerer med den gjeve prisen "Årets Argument" Litejk. Gratulerer med nytt nick Zyklon, ehh, Glint mener jeg. Gratulerer til alle som har enten: Fått gode karakterer Takk, takk - begge to *bukker* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Uff da, det var ikke noe bra Skurupu. Fikk dere ikke vite at dere skulle ha om britisk politikk på forhånd? Har dere ikke lært noen ting om det på skolen? Det er litt merkelig å gi en tentamensoppgave om noe man ikke har lært... Forøvrig er læreren din skikkelig rar, for innhold skal vel egentlig telle maks 50%? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 JESS.. Min første 6`r :D Fikk igjen historie prøve i dag, om andre verdenskrig.. Yeey: D Gratulerer! jepp, grattis [skryte] *kremt* 6 på engelsk tentamen *kremt* [/skryte] Jeg ligger vanligvis på 5 i engelsk, men jeg fikk _2_ på tentamen nå. Vi ble bedt om å skrive om britisk poloitikk, som jeg kan null og niks om. Og rar som læreren vår er, så teller innehold mer en språklige kunskaper. Han sa selv at det var "excellently writen", men at jeg skrev bare tøv. digg med skotsk engelsklærer da av en eller annen grunn gikk jeg opp til 5'er i engelsk da jeg fikk han - enten var han forrige lærern litt rar, eller så er han her snill med karakterer, eller så er han rett og slett bedre lærer... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Sulten nå. Hva skal jeg spise montro? Ta deg en hamburger igjen (du tok en istad, gjorde du ikke? ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Han sa selv at det var "excellently writen", men at jeg skrev bare tøv. Skrev han virkelig feil, eller var det en typo fra din side? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Middag! Lurer på hva min mor laget nå da.. Edit: Glemte at jeg er kvalm. Endret 3. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Da bruker jeg linser! Gjør vi ikke alle? Nei? @Ø.B.: Joda, det er de sikkert. Men jeg er så dritt lei briller, de tåler jo nesten ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg