Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** 

:!:

Suck my dick.

Ikke diss trance fordi smaken din er som baken din..!

Trance! :w00t:

jeg snakker så mye dritt jeg vil om den drittmusikken, men det kan jeg gjøre i Musikk forumet.

Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!!

Derfor hater jeg trance og tecko , + at det er bare noen domme datalyder som høres helt latterlig ut!

Lenke til kommentar
Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** 

:!:

Suck my dick.

Ikke diss trance fordi smaken din er som baken din..!

Trance! :w00t:

jeg snakker så mye dritt jeg vil om den drittmusikken, men det kan jeg gjøre i Musikk forumet.

Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!!

Derfor hater jeg trance og tecko , + at det er bare noen domme datalyder som høres helt latterlig ut!

Metal har da også mye data i seg?

All musikk går jo innom en data..!

Lenke til kommentar
Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8?

Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen.

Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det :p

daaakar deg litejk

Vist det er i hallen så skal jeg fikse masse lys som lyser deg skikkelig opp.... og lyden skal minst 15db høyere opp! :evil:

Lenke til kommentar
Hvem er du paroa?

Ja det skulle du likt å vist :evil::evil:

Det er sikkert derfor han spør.

Anyways, nå føler mamma seg dårlig igjen.. Og jeg skal spille kamp etter på, og hun har skikkkelig lyst til å se på den kampen. Men jeg har ikke lyst til at hun skal se på hvis hun er dårlig, men jeg syns ikke jeg kan nekte henne å dra heller.. Blæ, dette er ikke gøy..

Edit: Skrivefeil og greier..

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...