sofarot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** :!: Suck my dick. Ikke diss trance fordi smaken din er som baken din..! Trance! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** :!: Suck my dick. Ikke diss trance fordi smaken din er som baken din..! Trance! jeg snakker så mye dritt jeg vil om den drittmusikken, men det kan jeg gjøre i Musikk forumet. Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!! Derfor hater jeg trance og tecko , + at det er bare noen domme datalyder som høres helt latterlig ut! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Family Guy eier så genialt Oh man, this even is more intense than that time i forgot how to sit down! WWID Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** :!: Suck my dick. Ikke diss trance fordi smaken din er som baken din..! Trance! jeg snakker så mye dritt jeg vil om den drittmusikken, men det kan jeg gjøre i Musikk forumet. Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!! Derfor hater jeg trance og tecko , + at det er bare noen domme datalyder som høres helt latterlig ut! Metal har da også mye data i seg? All musikk går jo innom en data..! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Trance er så mye mer enn det dere hører på VG-lista topp20 Litejk. Er ikke bare russesanger og "datalyder". Uansett jeg liker ikke metall, jeg kan ikke fordra det men jeg går ikke rundt å disser det heller. Endret 3. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!! Det blir som å si at du ikke liker kjøttkaker fordi du liker fiskeboller. Ikke et argument, med andre ord. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Family Guy eier så genialt Oh man, this even is more intense than that time i forgot how to sit down! WWID This, this whole situasion has just turned his life up side down, face Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Men det er en grunn til at jeg ikke liker trance, det er fordi jeg hører på progmetal og metal generelt!!! Det blir som å si at du ikke liker kjøttkaker fordi du liker fiskeboller. Ikke et argument, med andre ord. Bra sagt Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8? Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen. Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det daaakar deg litejk Vist det er i hallen så skal jeg fikse masse lys som lyser deg skikkelig opp.... og lyden skal minst 15db høyere opp! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 jaja nok om det nå... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvem er du paroa? Endret 3. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 fy faen så bra Eugene's Trick Bag med Steve Vai er dagen jeg kan spille den, er det rett ut på solo-turne Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Elsker diskusjoner mellom metal /rock og rap / techno Det er jo alltid metal/rock som vinner Dette må være den tråden jeg synes er best Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hvem er du paroa? Ja det skulle du likt å vist Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Hvem er du paroa? Ja det skulle du likt å vist Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) JESS.. Min første 6`r :D Fikk igjen historie prøve i dag, om andre verdenskrig.. Yeey: D Endret 3. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Elsker diskusjoner mellom metal /rock og rap / techno Det er jo alltid metal/rock som vinner Dette må være den tråden jeg synes er best hehe Nice tread :!: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 JESS.. Min første 6`r :D Fikk igjen historie prøve i dag, om andre verdenskrig.. Yeey: D Gratulerer Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvem er du paroa? Ja det skulle du likt å vist Det er sikkert derfor han spør. Anyways, nå føler mamma seg dårlig igjen.. Og jeg skal spille kamp etter på, og hun har skikkkelig lyst til å se på den kampen. Men jeg har ikke lyst til at hun skal se på hvis hun er dårlig, men jeg syns ikke jeg kan nekte henne å dra heller.. Blæ, dette er ikke gøy.. Edit: Skrivefeil og greier.. Endret 3. mai 2005 av Eline Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Dette må være den tråden jeg synes er best Den tråden du oppførte deg som en idiot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg