Nilsen Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 snart 5000 sider Kan jeg få be om noe? Når vi kommer til side 5000, eller noe rundt tall. Vær så snill og ikke spam den ned med *poste på side 5000 for å ødelegge den * Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8? Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen. Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det daaakar deg litejk Endret 3. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) wohoo!5 dager fri nå! World of Warcraft here i come! SAMME bare at jeg skal spille guildwars - ikke wow EDIT: feirer med to poser potetsticks Endret 3. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Gutter i dress er pent, ja Hva med bunad? (Nei, jeg har det ikke, og har ingen intensjoner om å skaffe meg det ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Helvetes Telenor! De ringte meg for noen måneder siden og sa at jeg kunne få dobbel hastighet for 50,- ekstra i måneden. Hadde 704/128 da, nå har jeg 1024/256. Har ikke fått det jeg betaler for, samtidig skrev de en ny kontrakt på meg, så jeg har kontrakt med de i 12 måneder til. Er det så sinnsykt inn i hesteræven vanskelig å gi det de lover?? Fikk en telefon her nå, da forklarte en fyr at det bare er folk som jobber i Telenor som i såfall vil få 1400 inn. Jeg har betalt 50,- ekstra i måneden i 4 måneder nå. Ikke så utrolig mye, men allikevel. Jeg har aldri bedt om å få en ny kontrakt med de, jeg skulle skifte selskap uansett. Ikke faen om jeg betaler enda mer nå for å bli løslatt fra kontrakten. *skrive en mail til Telenor* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 wohoo!5 dager fri nå! Det skal jeg ha og! Gutter i dress kan være fint, veldig fint! Men det finnes gutter som kler dress, og det finnes gutter som ikke kler dress ehs5: Bunad kan være fint det, det er litt spesielt og det er ikke mange gutter her som bruker det, men dress er hakket finere Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 ...og det finnes gutter som ikke kler dress Sånn som kaiern. Han kler best bamsedrakt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 *skrive en mail til Telenor* Det er jo mye tøffere å ringe de. Høre på boyband musikk osv.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Sledge hammer er så genialt! Tror jeg nesten må kjøpe sesong 2 også.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 ...og det finnes gutter som ikke kler dress Sånn som kaiern. Han kler best bamsedrakt. *kosepå maskoten* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 ...og det finnes gutter som ikke kler dress Sånn som kaiern. Han kler best bamsedrakt. Kanskje han er best naken? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 ...og det finnes gutter som ikke kler dress Sånn som kaiern. Han kler best bamsedrakt. *kosepå maskoten* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 *kosepå maskoten* /me joiner. *kozepå* GROUP HUG! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8? Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen. Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det daaakar deg litejk Takk for sympatien :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Family Guy eier så genialt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Det er jo mye tøffere å ringe de. Høre på boyband musikk osv.. Joa, men jeg har jo såklart alle de cdene uansett. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 *kosepå maskoten* *klappepå kaiern* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Family Guy eier så genialt Second.. litejk: NP Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Boyband er det verste musikken som finst!! Samme med trance og teckno ass , de tre musikksjanger`s hater jeg noe så inni Hel*** :!: Endret 3. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Family Guy eier så genialt Oh man, this even is more intense than that time i forgot how to sit down! Endret 3. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg