Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8?

Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen.

Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det :p

daaakar deg litejk

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Helvetes Telenor!

De ringte meg for noen måneder siden og sa at jeg kunne få dobbel hastighet for 50,- ekstra i måneden. Hadde 704/128 da, nå har jeg 1024/256. Har ikke fått det jeg betaler for, samtidig skrev de en ny kontrakt på meg, så jeg har kontrakt med de i 12 måneder til.

Er det så sinnsykt inn i hesteræven vanskelig å gi det de lover??

Fikk en telefon her nå, da forklarte en fyr at det bare er folk som jobber i Telenor som i såfall vil få 1400 inn. Jeg har betalt 50,- ekstra i måneden i 4 måneder nå. Ikke så utrolig mye, men allikevel. Jeg har aldri bedt om å få en ny kontrakt med de, jeg skulle skifte selskap uansett. Ikke faen om jeg betaler enda mer nå for å bli løslatt fra kontrakten.

*skrive en mail til Telenor*

Lenke til kommentar
wohoo!

5 dager fri nå!  :w00t:

Det skal jeg ha og! :)

Gutter i dress kan være fint, veldig fint! Men det finnes gutter som kler dress, og det finnes gutter som ikke kler dress :)

ehs5: Bunad kan være fint det, det er litt spesielt og det er ikke mange gutter her som bruker det, men dress er hakket finere :)

Lenke til kommentar
Forestilling? i hallen? på noe avsluttnings konsert eller bare det får 8?

Vet ikke, er vel avsluttnings greier siden vi skal vise det får noen andre på skolen.

Er ikke sikker jeg, holdte på å sovne når lærern fortalte om det :p

daaakar deg litejk

Takk for sympatien :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...