Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Carl M = Stine

Say what? Trenger briller du.

En ser da tydelig det nydelig artwork by Steffyboy og 4 tilfeldige bokstaver i sort i min avatar.

Nemlig! :p

Ah, jeg er ferdig med et bilde av 45! Jeg er effektiv ;)

Vil ha pause.....

Jeg spiste en hamburger til frokost, jeg er sunn. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde nettopp dressen jeg skal gå med i to konfirmasjoner, satt som et skudd. I felt like a hundred bucks :green:

Men mamma, som den selverklærte fasionguruen (hun ser på homsepatruljen, det holder visst) vil at jeg skal gå med sjokkgul/grønn/lilla/rosa slips for å være "kul".

Jeg hadde ikke gjort det for å "sjokkere", og jeg skal ihvertfall ikke gjøre det nå som det er mote. At mange velger å begå klesselvmord ved å kle seg ut som en klovn er greit, men ikke tving drittet på meg.

Lyseblått slips ser konge ut! :D

Det har jeg. Litt vanskelig å se, men det er lyseblått. :)

post-63-1115121938_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fy søren! Vennina mi fikk moped til 25k nå!

Jeg vil også få :cry:

Mange som er bortskjemte med det der.

Mange får både LAPPEN ( til A1, altså lett-mc ) og selve lett sykkelen.

Jeg har kjøpt mine motorsykler for MINE penger, jeg må betale lappen og forsikring osv osv for MINE penger..

Jeg føler at jeg ikke får noen ting.. Men egentlig er jeg kjempe fornøyd, jeg får absolutt alt jeg trenger og mer enn det, men det er andre som får nesten FOR mye..

Lenke til kommentar
Der var jeg hjemme fra det helvettes mase.. Tror jeg skal skulke i morra, orker ikke mer nå. Det helvettes musikkspillet.. Fjortissbærtene tvinger meg til å synge og danse på scenen som en idiot.

Nei fysj, noen er ikke skapt for skolen.

Hvet du hva vi skal på skolen da?

Jo vi skal ha band. og alle er nødt til å spille alt, det betyr at jeg må synge,spille gitar,bass og trommer :thumbdown:

Jeg kan faen meg ingen av delene!!! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...