Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe.. Tenkte jeg skulle "show'e off" litt for hu jeg nesten er sammen med nå! :roll:

Edit: Hadde skikkelig problemer når jeg skulle kjøpe dress da, for enten passa det ikke eller så var det ALT for dyrt.. Er ikke noe vits i å punge ut 5.000 for noe som bare skal brukes på 3 konfirmasjoner (med siden egen) og 17. mai! Men ble til Giovani.. Er det bare meg eller er det merke sugent eller noe sånt? :whistle:

Edit: MÅÅÅ bare nevne at jeg skal gå med knall rosa slips!! :!: :blush:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde nettopp dressen jeg skal gå med i to konfirmasjoner, satt som et skudd. I felt like a hundred bucks :green:

Men mamma, som den selverklærte fasionguruen (hun ser på homsepatruljen, det holder visst) vil at jeg skal gå med sjokkgul/grønn/lilla/rosa slips for å være "kul".

Jeg hadde ikke gjort det for å "sjokkere", og jeg skal ihvertfall ikke gjøre det nå som det er mote. At mange velger å begå klesselvmord ved å kle seg ut som en klovn er greit, men ikke tving drittet på meg.

Lenke til kommentar

Men mamma, som den selverklærte fasionguruen (hun ser på homsepatruljen, det holder visst) vil at jeg skal gå med sjokkgul/grønn/lilla/rosa slips for å være "kul".

Jeg hadde ikke gjort det for å "sjokkere", og jeg skal ihvertfall ikke gjøre det nå som det er mote. At mange velger å begå klesselvmord ved å kle seg ut som en klovn er greit, men ikke tving drittet på meg.

:!:

Genialt sagt!

Morra mi er og sånn, dog ser hun ikke på homsepatruljen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...