sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3 Dæsken! Suben får kjørt seg nå ja.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ah, dritt. Vondt i hodet og skuldrene Har for mye å gjøre på datan, skulle ønske jeg hadde en skikkelig kontorstol og skrivebord. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. NÅ skal jeg sove. Sikter du til meg og sangen min? Hvordan visste du navnet mitt? Takk for skryten om den var ment til meg da Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3 Peace Skulle vært litt mer driv i den, etter min mening. Men jeg eier ikke peiling Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg sitter hjemme og er syk Hodepine er ikke noe kjekt, men slipper skolen da , men men, skole er faktisk bedre en denne hodepinen ass! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. NÅ skal jeg sove. Sikter du til meg og sangen min? Hvordan visste du navnet mitt? Takk for skryten om den var ment til meg da Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3 Peace Skulle vært litt mer driv i den, etter min mening. Men jeg eier ikke peiling dette er psytrance Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ah, dritt. Vondt i hodet og skuldrene Har for mye å gjøre på datan, skulle ønske jeg hadde en skikkelig kontorstol og skrivebord. nederste du skrev, ja! er helt enig skulle hatt en skikkeli kontorstol, ikke denne gamle kjøkkenstolen som jeg bruker, men den er ikke den verste stolen som du kan ha til data-stol da, hadde en krakk til datastol en stund :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men men, jeg får vel gjøre de leksene som jeg skulle ha gjort på skolen. Hade bra! Og hei robB , du kommer til å lese dette du og ja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Gud så kjedelig det er å være syk å må være hjemme..! Tror faktisk jeg begynner å bli frisk da! =D Kan jeg ut å møte hu jeg er på flørten med, wehey! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 kennethdammyr = Goophy <--- 3 år gammel avatar, kan ikke forveksles. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men jeg har tenkt flere ganger i dag at Kenneth er deg, fordi han har deg i avataren sin. Hva er det enøyde du har i avataren din egentlig? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En brainslug frihånd i ps. Har du ikke sett futurama? Avataren til Kenneth er bare stygg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ah, jeg fikk den gamle krakken som sto oppe i stua, genialt å ha under pcbordet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 aha, det var noe fra futurama ja, tenkte faktisk på det. Har sett det, men ikke akkurat det i avataren din Hmm, første mattetime på 1,5 uke om en time, får sikkert igjen tentamen.. Tror jeg har fått en karakter lavere enn jeg pleier, det blir særdeles kjipt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Drama på TV3! Stakkars kisen ble jo banka fordi mora til en syk kis fikk regning på 19.000 etter at sønnen/broren døde på sykehuset dems.. Spennende! =D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Yeeeij, var nede å prøvde dress til konfirmasjon og den passer visst enda! Gjett om jeg skal ut på 17. mai i dress for første gang å være heeelt konge a! =D Gleder meg så sykt.. Er det sånn at damer liker gutter i dress forresten? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Yeeeij, var nede å prøvde dress til konfirmasjon og den passer visst enda! Gjett om jeg skal ut på 17. mai i dress for første gang å være heeelt konge a! =D Gleder meg så sykt.. Er det sånn at damer liker gutter i dress forresten? I følge dama mi er gutter i dress "pent" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dress er gode greier hvis man kler det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå går jeg til matematikktime Dere har å tenke på en god karakter nå, alt for å påvirke resultatet på mattetentamen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ta meg feks. Heitere enn 1000K i dress, men ingen vil ha meg fordet. Rare greier. Eller, får vente til søndag og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg