Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. :cool:

NÅ skal jeg sove.

Sikter du til meg og sangen min? Hvordan visste du navnet mitt? :p

Takk for skryten om den var ment til meg da ;)

Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3

Peace

Skulle vært litt mer driv i den, etter min mening. Men jeg eier ikke peiling ;)

Lenke til kommentar
Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. :cool:

NÅ skal jeg sove.

Sikter du til meg og sangen min? Hvordan visste du navnet mitt? :p

Takk for skryten om den var ment til meg da ;)

Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3

Peace

Skulle vært litt mer driv i den, etter min mening. Men jeg eier ikke peiling ;)

dette er psytrance :)

Lenke til kommentar
Ah, dritt. Vondt i hodet og skuldrene :(

Har for mye å gjøre på datan, skulle ønske jeg hadde en skikkelig kontorstol og skrivebord.

nederste du skrev, ja! er helt enig skulle hatt en skikkeli kontorstol, ikke denne gamle kjøkkenstolen som jeg bruker, :no: men den er ikke den verste stolen som du kan ha til data-stol da, hadde en krakk til datastol en stund :!:

Lenke til kommentar

aha, det var noe fra futurama ja, tenkte faktisk på det. Har sett det, men ikke akkurat det i avataren din ;)

Hmm, første mattetime på 1,5 uke om en time, får sikkert igjen tentamen.. Tror jeg har fått en karakter lavere enn jeg pleier, det blir særdeles kjipt.

Lenke til kommentar
Yeeeij, var nede å prøvde dress til konfirmasjon og den passer visst enda! :) Gjett om jeg skal ut på 17. mai i dress for første gang å være heeelt konge a! =D Gleder meg så sykt.. Er det sånn at damer liker gutter i dress forresten? :roll:

I følge dama mi er gutter i dress "pent" ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...