Dorian Gray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Teh zceewle r teh fægg0rz. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Guten morra... Jeg er dautrøtt som vanlig, og 8 timer med mediefag venter meg. Jippi. Skulle ha levert en filmoppgave, men fikk ikke vite at det var individuell innlevering før 20 minutter før den skulle leveres på grunn av at jeg ikke var her den dagen de fikk til å fikse det. Så, de to andre på gruppen min som har gjort arbeidet har vel sine klare, men jeg har ikke. Skylder på fraværet mitt på torsdag, jeg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skole snart <_< Kan ikke skulke idag heller, er visst en viktig dag.. 2 PRØVER i noe jeg ikke har peiling på, jeg har ikke engang hørt om det jo Nå er jeg på vei til kjedsomheten, indianerlærere, schnappi, tysk.. Jeg er på vei til skolen Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har 3 skrive timer idag, skal skrive ein nynorsk tekst. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) har en time med info om OD (Operasjon Dagsverk ) så har jeg 2 vanlige timer (Norsk og engelsk) Så har jeg "fri" de tre siste timene (pga OD) skal jo bare samle inn 100kr... tar de fra egen lomme.... Så da blir det pussing av plexiglass til kabinettet Endret 3. mai 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når jeg kommer inn skal formatere denne dritten her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 -FriedDude-: Vi har sett prosjektet ditt, du trenger ikke å linke til det 1000 ganger.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er trøtt og kvalm. Klarte ikke sovne i går fordi jeg var så kvalm. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Good morning Hvordan går det med folket, er dere våkne? Om en time går toget, så jeg må vel se til å få laget meg noe mat . Må si jeg gleder meg til 26 timer på et tog. Får ikke engang liggekupe. Typisk trenerne våre, jentelaget får liggekupe med 6 senger i hver, vi får vanlig "stolkupe". Egenandelen for turen er den samme. Dårlig gjort sier jeg bare. Men det blir sikkert moro uansett så. *gledeseg til å dra til gøteborg*. Nå stikker jeg! Ønsk meg lykke til, en hel uke uten pc Herr Brun Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lyyyykke til! Egentlig ganske urettferdig ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som har teksten/gidder og tekste sangen: Rocco - Counting the Days (HDM-remix) Btw; Nå sprenger snart hode, og alt gørre renner ut.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 I dag er jeg særdeles slapp og lat *sitte og sløve på jobben* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Da er det skole om 20 minutter. Jeg ble ferdig med oppgaven i går, men hele greia ble et hastverksarbeid. Nå skal jeg ta meg litt mat, og en stor kopp kaffe! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg vil være med på StarTrek Voyager irl. now aint THAT a BITCH? :| Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 MrLeftfield, du er en nerd! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) kjipern ass jeg vil egentlig ikke dra på jobb nå men må nesten.... jaja.. får bare få det overstått da dere får ha en fortsatt god dag da foresten noen her som skal se The 4400 som begynner snart på TV3 eller? ser spennenende ut. foresten, Ey, nå har jeg bestilt 2 SilenX 12cm 11dB vifter så nå er det snart slutt på bråket fra de "stille" 12cm viftene som fulgte med Tt Tsunami kabinettet.. Endret 3. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) MrLeftfield, du er en nerd! and I`m GOD DAMN PROUD OF IT men serri, hvor digg hadde ikke det vært a? *drømmesegbort* Edit: Kes Endret 3. mai 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg la meg tidlig og sto opp for sent Oppdatering på forvekslingsfronten: Litejk = phax kennethdammyr = Goophy Carl M = Stine Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. NÅ skal jeg sove. Sikter du til meg og sangen min? Hvordan visste du navnet mitt? Takk for skryten om den var ment til meg da Nyere versjon ligger ute: http://www.home.no/fragletrollet/Doomsday.mp3 Peace Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva hadde vi gjort uten forumet? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=249109 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg