Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guten morra...

Jeg er dautrøtt som vanlig, og 8 timer med mediefag venter meg. Jippi. :ermm:

Skulle ha levert en filmoppgave, men fikk ikke vite at det var individuell innlevering før 20 minutter før den skulle leveres på grunn av at jeg ikke var her den dagen de fikk til å fikse det. Så, de to andre på gruppen min som har gjort arbeidet har vel sine klare, men jeg har ikke. Skylder på fraværet mitt på torsdag, jeg.

Lenke til kommentar

Good morning :D

Hvordan går det med folket, er dere våkne? Om en time går toget, så jeg må vel se til å få laget meg noe mat :hmm:. Må si jeg gleder meg til 26 timer på et tog. Får ikke engang liggekupe. Typisk trenerne våre, jentelaget får liggekupe med 6 senger i hver, vi får vanlig "stolkupe". Egenandelen for turen er den samme. Dårlig gjort sier jeg bare. Men det blir sikkert moro uansett så. *gledeseg til å dra til gøteborg*.

Nå stikker jeg! Ønsk meg lykke til, en hel uke uten pc :p

Herr Brun

Lenke til kommentar

kjipern ass jeg vil egentlig ikke dra på jobb nå men må nesten.... jaja.. får bare få det overstått da :p dere får ha en fortsatt god dag da :)

foresten noen her som skal se The 4400 som begynner snart på TV3 eller? ser spennenende ut.

foresten, Ey, nå har jeg bestilt 2 SilenX 12cm 11dB vifter så nå er det snart slutt på bråket fra de "stille" 12cm viftene som fulgte med Tt Tsunami kabinettet..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...