Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

vet ikke helt, den er så helvetes treg og så mye bugs i kodene virker det som, i opera hvertfall. har ikke testa den "nye" noe, men visst det er samme greia så sliter den vel med samme bugs'a, kanskje litt raskere siden man slipper all hw skiten i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplever ikke den "gamle" som treig, men det kan være at du går på produkter med lang updatetime. Dette forekommer av og til. Noe vi prøver å ungå.

Magnus: jeg er imponert igjen. Ikke at dette er noe jeg kommer til å høre mye på, men produksjonen er veldig bra. Spesielt starten var gøy. :cool:

NÅ skal jeg sove.

Lenke til kommentar
Anyhow, ingenting er som å sjekke om man har spyware på maskinen, og finner 487 Critical Objects. :D

0 her... alltid 0 her.. windows x64 + opera + ms antispyware + avast er en fin kombinasjon tydeligvis. :) for jeg holder meg ikke akkurat borte ifra fy fy sidene! :D

Lenke til kommentar

klarer ikke stå opp tidlig uansett jeg, ikke nå lengre. før var jeg faktisk veldig flink, jobba på posten og startet klokken 6 om morran. men nå er jeg heldig visst jeg kommer meg i seng til den tid..

så kjedelig og legge seg når det ikke er no kvinnfolk i senga! :yes:

Lenke til kommentar
@ B|Real: Hva sier du til emnetittelen i denne tråden her da ;) ?

Sier forsatt at det er IPB 2 forumet som skal lages, men det er v.3 pga det er 3 forum-updaten som blir gjort :)

Jeg har alltid visst at det er IPB 2 som er grunnlaget for den nye versjonen,

men jeg har også fått med meg at det er tredje gang forumet har gjennomgått en så stor(e) endring(er). Og jeg har aldri sagt noe om IPB 3 når jeg har diskutert dette.

Jeg har alltid sagt V 3.0 av forumet.

Men nå ser vi oss ferdige med den diskusjonen.

Skal slutte å plage dere andre med Betaen ;) ,

jeg vil bare at arbeidet med det skal bli ferdig snart.

Edit:

@ Kennethdammyr: Jeg kjenner deg ikke igjen :cry:

Vær så snill å bytt tilbake!

TSP :D

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...