Fredrik Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, glad i deg og, det vet du! *gi klem* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Liker den sveisen! Takk, hadde jo ca. mye lenger hår før. Deilig å kunne se annet enn lugg egentlig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Hva er galt i det? Det beste man kan gjøre når man er irritert er å "gå vekk" litt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Hele dagen forsvant jo. Jaja, kort dag imorgen, blokkdag og LANGHELG. Det er viktig å ha noe å glede seg til. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 I hele dag har jeg vært i godt humør. Ble nemlig vekt av en godmorgen-melding fra en jente jeg absolutt har lyst å fortsette med. She sure did make my day. Nå skal jeg se Autofil, så tror jeg sengen blir neste stopp. Er sliten etter den andre sykkelturen til byen på to dager. Formen stiger forresten! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 aaahhh dritkveld.. Sjølvsagt. Du er jo ikkje på IRC eingang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, glad i deg og, det vet du! *gi klem* Glad i deg også pusen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 aaahhh dritkveld.. Sjølvsagt. Du er jo ikkje på IRC eingang. coming. irc og forum nå til ca 00.00, eller gjøre oppgava ferdig nå, og slappe av resten av natta? øffffffff Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Når den lysten går bort, da blir jeg brukermod again. Ser ikke problemet ditt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Det er nesten litt merkelig å ikke ha en latterlig mengde med lekser/pugging å gjøre, jeg kan faktisk legge meg tidlig idag. Eventuellt holde meg våken og se film. Det er så herlig. Til de som jobber: Blir det lettere, eller er jobb like herk som skole? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) ØB: Oppgava nå er vel best. Edit: Eller? Endret 2. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 coming.irc og forum nå til ca 00.00, eller gjøre oppgava ferdig nå, og slappe av resten av natta? øffffffff IRC+forum = Happy Happy, Joy Joy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jaja, skal jeg begynne litt på lista jeg har med ting jeg skal gjøre da...... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ahh.. Kjeedelig *gjesp* Lite å gjøre om kveldene nå.. edit: ingen å prate med heller.. *føle seg alene* Endret 2. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Klarer ike oppgava nå.. venter noen timer tror jeg.. ikke før kl 14 i morra. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har jo dere ja Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Sånn skole vil jeg også gå på! Link Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Sånn skole vil jeg også gå på! Link Men tror jeg sier natta nå jeg. Natta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg