Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holdt på å få blodforgifning?

Hjelpesløs er ordet indeed.

Ja, hun fikk en flis i fingeren som vi tok ut og greier.. Men så begynte hun å få røde striper på hånden, så hun dro til legevakten. Jeg var ikke hjemme da hun dro, men jeg kom hjem etter at hun hadde dratt på legevakten. Så kom hun hjem rett før jeg skulle legge meg, og legen hadde da sagt at hun var på vei til å få blodforgiftning.

Lenke til kommentar
Ja, hun fikk en flis i fingeren som vi tok ut og greier.. Men så begynte hun å få røde striper på hånden, så hun dro til legevakten. Jeg var ikke hjemme da hun dro, men jeg kom hjem etter at hun hadde dratt på legevakten. Så kom hun hjem rett før jeg skulle legge meg, og legen hadde da sagt at hun var på vei til å få blodforgiftning.

Bra at hun dro til legevakta da :)

paroa: Ikke driv hetsing.

Lenke til kommentar
Bah, mamma holdt på å få blodforgiftning i går her.. Nå er hun sykmeldt og går rundt her, hun sier føler seg dårlig noen ganger... Isj, liker ikke når noen av mine foreldre er syke, føler meg så hjelpesløs da egentlig... :shrug:

Vet åssen det er :(

Håper det går bra med mamman din!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at noen kan påstå at "24" ikke er genialt. Nå klarte de til og med å overaske også!

Hadde jeg bare fått med meg starten...

"24" og LOST må være noe av det mest geniale som er lagd.

Piss meg i øre, TVserier i realtime funker ikke for meg, that simple :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns?

Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Når den lysten går bort, da blir jeg brukermod again.

Lenke til kommentar
B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns?

Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Når den lysten går bort, da blir jeg brukermod again.

Høhø. Din viljesvake veiking! ;)

Jeg hadde vært fristet selv. Men, nå skal Fredrik legge seg snart. Snakkes.

Kos, klapp og klem.

Lenke til kommentar

Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste.

Hva er galt i det?

Noe som gjør at jeg perhaps kommer til å sparke ut en eller annen på et totalt feil grunnlag og mister min stilling som BM, noe som jeg trives i egentlig.

fredrikrb: tyst på deg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...