Kenneth Dammyr Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skjønner ikke at noen kan påstå at "24" ikke er genialt. Nå klarte de til og med å overaske også! Hadde jeg bare fått med meg starten... "24" og LOST må være noe av det mest geniale som er lagd. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skjønner ikke at noen kan påstå at "24" ikke er genialt. Nå klarte de til og med å overaske også! Hadde jeg bare fått med meg starten... "24" og LOST må være noe av det mest geniale som er lagd. Word! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Fuck tvnorge. Jeg vil se smallville på tven! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Holdt på å få blodforgifning?Hjelpesløs er ordet indeed. Ja, hun fikk en flis i fingeren som vi tok ut og greier.. Men så begynte hun å få røde striper på hånden, så hun dro til legevakten. Jeg var ikke hjemme da hun dro, men jeg kom hjem etter at hun hadde dratt på legevakten. Så kom hun hjem rett før jeg skulle legge meg, og legen hadde da sagt at hun var på vei til å få blodforgiftning. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Godt jeg har noen med meg Smallville kan...... ja det kan de gjøre. Har du bilde av nye sveisen eller Goophy? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg skjønner ikke at noen kan påstå at "24" ikke er genialt. Nå klarte de til og med å overaske også! Hadde jeg bare fått med meg starten... "24" og LOST må være noe av det mest geniale som er lagd. Det er vi 2.. eller 3 om? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Weee! JoachimR er online Får vi noen gullkorn ikveld? Endret 2. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, hun fikk en flis i fingeren som vi tok ut og greier.. Men så begynte hun å få røde striper på hånden, så hun dro til legevakten. Jeg var ikke hjemme da hun dro, men jeg kom hjem etter at hun hadde dratt på legevakten. Så kom hun hjem rett før jeg skulle legge meg, og legen hadde da sagt at hun var på vei til å få blodforgiftning. Bra at hun dro til legevakta da paroa: Ikke driv hetsing. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har du bilde av nye sveisen eller Goophy? Hm, jaok. http://home.no.net/mralien/klipt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Bah, mamma holdt på å få blodforgiftning i går her.. Nå er hun sykmeldt og går rundt her, hun sier føler seg dårlig noen ganger... Isj, liker ikke når noen av mine foreldre er syke, føler meg så hjelpesløs da egentlig... Vet åssen det er Håper det går bra med mamman din! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 paroa: Ikke driv hetsing. Hetsing?! Jeg tror JoachimR utmerket godt vet hva jeg mener. Det er på ingen måte ment vondt mot han og jeg synes det er morsomt å lese hans meninger om diverse ting som politikk, jobb osv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg skjønner ikke at noen kan påstå at "24" ikke er genialt. Nå klarte de til og med å overaske også! Hadde jeg bare fått med meg starten... "24" og LOST må være noe av det mest geniale som er lagd. Piss meg i øre, TVserier i realtime funker ikke for meg, that simple Endret 2. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Forumet er oppe igjen! /dance Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 venstre kanalen i logitech anlegget mitt er fucka.. herlig og kjøre musikk i mono ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Når den lysten går bort, da blir jeg brukermod again. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har du bilde av nye sveisen eller Goophy? Hm, jaok. http://home.no.net/mralien/klipt Liker den sveisen! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Hva er galt i det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Når den lysten går bort, da blir jeg brukermod again. Høhø. Din viljesvake veiking! Jeg hadde vært fristet selv. Men, nå skal Fredrik legge seg snart. Snakkes. Kos, klapp og klem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 B|Real, kan du ikke bare bli moddis igjen? Du gjør jo så og si det samme nå som om når du er moddis elns? Men når jeg er moderator så får jeg en fryktelig trang til å bare sparke ut alle idioter her på forumet i det siste. Hva er galt i det? Noe som gjør at jeg perhaps kommer til å sparke ut en eller annen på et totalt feil grunnlag og mister min stilling som BM, noe som jeg trives i egentlig. fredrikrb: tyst på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg