Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp hos en kamerat for å hente en genser jeg glemte igjen der på en fest for ikke lenge siden. Han går inn på rommet sitt for å hente genseren, mens jeg står i gangen å venter.

Akuratt i det moren hans går inn ytterdøren skriker han: "Jeg skal være alene hjemme fra Onsdag til Søndag. Jeg skal ikke være edru et sekund!".

Ahhh, priceless. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FØRSTE INNLEGG PÅ EN STUND!!!! OMGGG!!!:S:S:S

takk, Ueland.

EDIT: ...for å ikke glemme knatten og findus. Og alle andre som er leet.

Jeg skrev såvidt med Ueland i sted for å spørre hva som hadde skjedd,

og så sa jeg like før jeg dro på konfirmasjonsundervisninga:

Du får være ferdig til klokka 21:00 da ;) .

Og jaggu meg klarte han ikke det temmelig nøyaktig også da :omg::scared: .

@ B|Real: Hva sier du til emnetittelen i denne tråden her da ;) ?

Lenke til kommentar
Nei, men han så liksom så skummel ut på det bildet...

*Slutte å snakke om Beta :innocent: *

Men ønsker ikke du også at vi ikke om så lenge skal få tilgang til V. 3.0 av forumet?

Da må man jo prøve å være litt aktiv der og finne feil osv.

For siste gang, det er V.2 du har tilgang til. IPB 3 eksiterer ikke.

Å få folk til å gå to sider tilbake er visst for mye for langt :roll: .

Dessuten siden det var ett svar på noe B|Real hadde skrevet er det da ikke så nøye for dere og vite hva det dreier seg om?

edit: Phax du har snart 2500 innlegg jo :D .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg var nettopp hos en kamerat for å hente en genser jeg glemte igjen der på en fest for ikke lenge siden. Han går inn på rommet sitt for å hente genseren, mens jeg står i gangen å venter.

Akuratt i det moren hans går inn ytterdøren skriker han: "Jeg skal være alene hjemme fra Onsdag til Søndag. Jeg skal ikke være edru et sekund!".

Hehe, klassiker. :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, ålreite greier ;)

Bah, mamma holdt på å få blodforgiftning i går her.. Nå er hun sykmeldt og går rundt her, hun sier føler seg dårlig noen ganger... Isj, liker ikke når noen av mine foreldre er syke, føler meg så hjelpesløs da egentlig... :shrug:

Lenke til kommentar
Bah, mamma holdt på å få blodforgiftning i går her.. Nå er hun sykmeldt og går rundt her, hun sier føler seg dårlig noen ganger... Isj, liker ikke når noen av mine foreldre er syke, føler meg så hjelpesløs da egentlig... :shrug:

Holdt på å få blodforgifning?

Hjelpesløs er ordet indeed.

Lenke til kommentar

@Dagbladet; Sterke meninger...

Hjelp meg!

Skrevet av Kommende popstjerne?, 20.04.2005

Jeg er i et kjempedilemma. Har lyst til å være med i neste runde av Idol. Men hvilken sang skal jeg velge? Det er jo så utrolig mange fine poplåter nå... Jeg står mellom disse tre: Call on me med Eric Prydz, Dragostea din tei og Schnappi das kleine Krokodil...

CD-Ønske: Gavekort

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...