svamp Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skurupu; 2&3: Bommet du på oppgavene eller leverte du helt blankt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Mitt liv er ødelagt, jeg vil ikke kunne gå ut i dagslys lenger i redsel for å bli ertet! Jeg krever erstatning! Hva skal jeg gjøre? Det var til og med mamma som gjorde det!!! Foræder!!!! Jeg har klippt håret Dumme mamma kan neppe blitt verre en det var før! overgrodd engel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vet ikke hvordan dere har det, men franskprøvene våre er delt i 2 der del 1 kun er verdt 1/3-1/4. Det blir lagt mye mer vekt på stilen enn forståelseoppgaven. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Uffa meg, finner ikke kamera... Noen som kan maile meg ett? Ligger et bilde av håret før jeg klippte meg på RPP (se jeg kan forkortelsene, a!)... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Man kunne jo få spise de 5 minuttene man var ute da... Hvem syns at jeg skal legge ut det personlige bildet til Kennethdammyr som han hadde her på forumet for et halvt år siden (og som dermed er på BETAforumet)? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Hvem syns at jeg skal legge ut det personlige bildet til Kennethdammyr som han hadde her på forumet for et halvt år siden (og som dermed er på BETAforumet)? Jeebus, hvem bryr seg? Og hvorfor snakker du om det betaforumet 24/7? Er du sååå glad for at du får lov å titte på det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Man kunne jo få spise de 5 minuttene man var ute da... Hvem syns at jeg skal legge ut det personlige bildet til Kennethdammyr som han hadde her på forumet for et halvt år siden (og som dermed er på BETAforumet)? Gjør det du. Og hva er betaforumet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Nei, men han så liksom så skummel ut på det bildet... *Slutte å snakke om Beta * Men ønsker ikke du også at vi ikke om så lenge skal få tilgang til V. 3.0 av forumet? Da må man jo prøve å være litt aktiv der og finne feil osv. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Oj oj oh, i går va eg på amcar, og e g satt inni en bil med 6 stk 12" basshøytalere og 4 stk 8" + 2 stk 2000W forsterkere og masse masse annet dill SINNSYK lyd Endret 2. mai 2005 av vegis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeebus, hvem bryr seg?Og hvorfor snakker du om det betaforumet 24/7? Er du sååå glad for at du får lov å titte på det? remember: Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 e det noen her inne som e homo? bare lurer, Hater homser, æsj Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Nei, men han så liksom så skummel ut på det bildet... *Slutte å snakke om Beta * Men ønsker ikke du også at vi ikke om så lenge skal få tilgang til V. 3.0 av forumet? Da må man jo prøve å være litt aktiv der og finne feil osv. For siste gang, det er V.2 du har tilgang til. IPB 3 eksiterer ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 e det noen her inne som e homo? bare lurer, Hater homser, æsj :!: Hat meg, skjønning. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Hvem syns at jeg skal legge ut det personlige bildet til Kennethdammyr som han hadde her på forumet for et halvt år siden (og som dermed er på BETAforumet)? Jeebus, hvem bryr seg? Og hvorfor snakker du om det betaforumet 24/7? Er du sååå glad for at du får lov å titte på det? Lalz. Apropops (ja, den var med vilje) betaforum. WTF? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 e det noen her inne som e homo? bare lurer, Hater homser, æsj Raidmax Scorpio kabinettet er rått ;) Darowned! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 e det noen her inne som e homo? bare lurer, Hater homser, æsj :!: Hat meg, skjønning. huh? koffor QUOTE noe eg ikke har skrevet? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 e det noen her inne som e homo? bare lurer, Hater homser, æsj :!: Hat meg, skjønning. huh? koffor QUOTE noe eg ikke har skrevet? Tror vi har en liten morroklump her... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Dette innlegget har blitt redigert av vegis, 02/05/2005 : 16:05 LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg