Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg legger meg. Oppe 0700 og så gikk jeg hjem fra madammen.
Hatt en k0s natt altså? :)

Hvert minutt med madammen er kos.

Vil ikke på skolen. Vil ikke gjøre noe, bare ligge i sengen og sove for alltid.  :(

Ta deg en dag eller 2 fri du, du kan trenge det. Men ikke la det bli en lang affære ok? DU kaster bort for mye med å sture hjemme. Nei, sier ikke at skole er alfa og omega, men fordelene er så større med skole....du vet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men altså. hvor DRITT har du det ikke når du er 20 og er jomfru?....just like...for real.

Bare vær glad du ikke har kasta det bort på ei verdiløs tøs du.

Vent til du finner den perfekte, kommer til å bli så uendelig mye bedre enn å gjøre det bare for å ha gjort det. :)

Lenke til kommentar

Sukk. Jeg har noen timer uten noe å gjøre...

Har lyst å lage en ny nettside, men har ingen ideer :hrm:

Eller kanskje jeg skal spille et spill? Det blir i så fall første gang på år. Rise of nations kanskje..

Eller kanskje jeg skal gå og bombe det lille vannet.

Lenke til kommentar
Sukk. Jeg har noen timer uten noe å gjøre...

Har lyst å lage en ny nettside, men har ingen ideer :hrm:

Eller kanskje jeg skal spille et spill? Det blir i så fall første gang på år. Rise of nations kanskje..

Eller kanskje jeg skal gå og bombe det lille vannet.

Du kan gjøre leksene mine? :p

Lenke til kommentar

Da det var premiere på Fellowship of the ring, og jeg var midt i verste lotr-syken, klarte en kamerat å overbevise meg om at han som spiller Gandalf er samme person som captain Jean-Luc Picard i Star Trek. Jeg trodde på det, de ligner jo ganske mye. Da trodde jeg filmen var ødelagt for meg :wee:

Ms Edith: Feil ord

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Rett og slett "lal". Jeg var oppe til kl 5 for å skrive et foredrag som jeg ikke fikk framført fordi vi ikke hadde tid idag. Latterlig, HVOR?

Nå er jeg dautrøtt og sulten.

Bussen jeg (og de fleste som bor i nærheten) tar til skolen hver dag kræsjet idag; den sladdet og mistet helt kontrollen. Heldigvis var dette før den hadde hentet noen, så det var bare sjaføren og en annen på bussen, men du kan tro jeg var skremt da jeg kjørte forbi (jeg forsov meg og ble kjørt) bussen som lå halveis i grøfta, og trodde halve klassen hadde tatt den bussen til skolen.

Men heldigvis ingen skadde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...