b-real Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg legger meg. Oppe 0700 og så gikk jeg hjem fra madammen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg legger meg. Oppe 0700 og så gikk jeg hjem fra madammen. Hatt en k0s natt altså? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Vil ikke på skolen. Vil ikke gjøre noe, bare ligge i sengen og sove for alltid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg er så trøtt...og vi har tentamen i mx imorgen. Alt er jo allerede skjevt. iiiik. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke så veldig stort behov for å onanere gitt. Jada! Gni det inn du! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skole er kjipt. KRL-innleveringsoppgave er enda kjipere. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke så veldig stort behov for å onanere gitt. Jada! Gni det inn du! enig Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 men altså. hvor DRITT har du det ikke når du er 20 og er jomfru?....just like...for real. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Oh, matfriminutt. Det eneste som gjør skolen utholdelig er matfriminuttet! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Nei. Jeg kjeder meg halvt ihjel i midttimen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 men altså. hvor DRITT har du det ikke når du er 20 og er jomfru?....just like...for real. Er du det? Er det så ille? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Vil ikke på skolen. Vil ikke gjøre noe, bare ligge i sengen og sove for alltid. Vet åssen det er.. Hatt det slik selv. Men det ordner seg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 En halvtime til gym, og det er meningen at jeg skal lese en engelsktekst. Ikke faen! Dritlei av alt som heter skole og lærere nå. *lengte etter sommerferien* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 men altså. hvor DRITT har du det ikke når du er 20 og er jomfru?....just like...for real. Er du det? Er det så ille? jeg er det, og ja det er ille Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg er 15 og jomfru. ----- Tror jeg leser den engelskdriten allikevel... ----- Mornings Ø.B.! Endret 2. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/ -- 18 - ikke jomfru.. ble kvitt den i fjor Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/ -- 18 - ikke jomfru.. ble kvitt den i fjor gniiiiiiiiii det inn, du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/ -- 18 - ikke jomfru.. ble kvitt den i fjor gniiiiiiiiii det inn, du Hvorfor ikke?? Haha! Det var like kjipt for meg i fjor før jeg fikk gjort det!! Sitte å høre ca 5/6 av klassen snakke om hvor digg det er osv.. men bare gled deg du =) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/ -- 18 - ikke jomfru.. ble kvitt den i fjor gniiiiiiiiii det inn, du Hvorfor ikke?? Haha! Det var like kjipt for meg i fjor før jeg fikk gjort det!! Sitte å høre ca 5/6 av klassen snakke om hvor digg det er osv.. men bare gled deg du =) Je, no kidding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg