robB Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hvorfor teller innleggene på Skole-katerogien? Edit: Jaja, natt nå, *legge seg* Endret 1. mai 2005 av robB Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Være våken natta, nå. insomnia Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Tror jeg skal se film. Onanere for å få tiden til å gå? Jeg er ikke gutt Jenter kan da onanere de og. Si fra om du vil at jeg skal vise deg. Har ikke så veldig stort behov for å onanere gitt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som har fri i morgen som meg, da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som har fri i morgen som meg, da? jojo.. Skrive ferdig oppgave (starte) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som har fri i morgen som meg, da? Nej.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Daggummit! Jeg har prøve i morgen, men nei, jeg gidder ikke å øve. Jeg står heller opp klokken seks, skriver jukselapper, og håver inn sekseren. How's it sound? EDIT: Av en eller annen grunn har jeg begynt å vende meg til det nye håret. Endret 1. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 How's it sound? Det høres ut som meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) How's it sound? Det høres ut som meg. Oh, yes. Jeg har vært så fantastisk heldig med sitteplassen i klasserommet. Siden jul har jeg sitter helt fremme, men HELT til høyre inntil radiatoren. INGEN kan se hva jeg har under pulten. Nå sitter jeg HEEEELT bakerst nærmest vinduet. Like enkelt å jukse der. EDIT: Har også fått tak i prøven på forhånd. Dette er NØYAKTIG avskrift fra prøvespørsmålene, og skrivefeilene er det læreren vår som står for. Forklar kort om hva disse orene har med kinas utvikling og historie å gjøre: Keiserdømmet Nasjonalistpartiet kommunistpartiet Mao Zedong "Den lange marsjen" ww2 Folkerpublikk i kina det store spranget fremover folkekomunerkulturevolusjon rødegardister Deng Xiaoping sosialistisk markedsøkonomi Masakeren på den himmelske freds plass bønder - arbeidere kolektivbruk Endret 1. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg driver med eksamen... Sukk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingenting som å ha prøven på forhånd! Selv skriver jeg foredraget ingen ville skrive for meg, med hjelp fra Seixon. Jeg skulle kanskje begynt igår... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Huff, tilbake på skolen i morgen. Dermed legger jeg meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vurderer å legge frem et forslag hvor vi legger til en ekstra fridag i uken. Mandag er en fin dag å ha fri på. Ahh, my dreams, my dreams. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 får ikke sove . våkna opp av at jeg hadde drømt om at jeg var besatt av satan eller noe sånn, lå å skalv i senga.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Phreaky, rett og slett skummelt. --- Jeg sliter fortsatt med framføringen Kjedelig. Jeg vil sove. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Kjedelig. Jeg vil sove. Jeg vil gjøre noe gøy, men det er ikke noe gøy jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Kjedelig. Jeg vil sove. Jeg vil gjøre noe gøy, men det er ikke noe gøy jeg kan gjøre. Jeg har The work of Director Michel Gondry ved siden av meg, og du aner ikke hvor mye det frister å poppe den i DVD-spilleren. Cibo Matto - Sugar water, Deadweight, diverse Björk-videoer... For ikke å snakke om Lacuna Inc... Jeg tror jeg gjør meg ferdig med dette drittet og koser meg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 Jaja, LarsP begynte å sende over grindcore på IRC, så jeg blir oppe litt til. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2005 La meg klokka 12, sovna kl halv 3. Noen som kan skaffa meg sovepiller før jeg går for å kutta pulsåra i armen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg