Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. :cry: En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet.

Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det?

Lenke til kommentar

Så sinnsykt slem eksen din var Thea!!! Ble skikkelig irritert av å lese det du sa han sa! Du fortjener så jævelig mye bedre og det håper jeg du vet..!

 

Håper du ser dette innlegget selv om det kanskje blir posta masse mellom detta og neste gang du leser her..

 

Lykke til med kjærlighetssorgen, det er bare å komme over han så fort som mulig for han er en jævla drittsekk!

Lenke til kommentar
F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. :cry: En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet.

Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det?

Det er en kraftig støvsuger + at tastene henger dårlig fast.

Lenke til kommentar
F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. :cry: En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet.

Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det?

Det er en kraftig støvsuger + at tastene henger dårlig fast.

Gjør som i den reklamen; HOPP PÅ POSEN!! :w00t: (Vet ikke hvilken reklame)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...