Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 VIF vant også! Wuhu! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 kjempekult? man trenger ikke på en i så måte "offisiell" oversettelse trenge å bruke ordet "død" hver gang man skal legge trykk på noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Kjempekult er kjempebarnslig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor skal man levere inn den elektroniske selvangivelsen? Jeg er i siste liten - som alltid. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Eh? Var fleip da Edit: Når jeg har 1337 innlegg I OT-Baren * så skal jeg fortsette til jeg får 31337 Det med fjordcoast tok jeg ikke med da . Men det andre var da ganske riktig? Det hørtes riktig ut hvertfall... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh klarer ikke å skrive oppgave nå........... Detta går til helvete.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 hhahahaha glimt eide hamkam Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Damn, hadde jo 1årsdag på forumet i går, glemte det helt av. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor skal man levere inn den elektroniske selvangivelsen? Jeg er i siste liten - som alltid. Fant det. *fylle ut* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hvor skal man levere inn den elektroniske selvangivelsen? Jeg er i siste liten - som alltid. Her skal du levere den. Edit: Too late. Endret 1. mai 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Damn, hadde jo 1årsdag på forumet i går, glemte det helt av. I går? Forgårs kanskje, fredag? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet. Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Så sinnsykt slem eksen din var Thea!!! Ble skikkelig irritert av å lese det du sa han sa! Du fortjener så jævelig mye bedre og det håper jeg du vet..! Håper du ser dette innlegget selv om det kanskje blir posta masse mellom detta og neste gang du leser her.. Lykke til med kjærlighetssorgen, det er bare å komme over han så fort som mulig for han er en jævla drittsekk! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det? Han har viftestyring på støvsugeren da... Litt for mye rpm kanskje? =\ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Vennina mi whiner om at jeg må svare på MSN, hun har sagt det i 10min nå... lissom... EAT SHIT Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet. Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det? Det er en kraftig støvsuger + at tastene henger dårlig fast. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 F***! Jeg prøvde å støvsuge tastaturet mitt istad siden det var så mye støv på det, men hva skjer, jo halvparten av alle tastene forsvinner inn i støvsugeren. En ting er vertfall sikkert, jeg gidder ikke å ta ut den posen av støvsugeren og lete etter knapper til tastaturet. Sykt kraftig støvsuger du hadde da, eller bare taster som henger dårlig fast? Jeg kan nesten løfte tastaturet opp etter tastene. Er en støvsuger kraftigere enn det? Det er en kraftig støvsuger + at tastene henger dårlig fast. Gjør som i den reklamen; HOPP PÅ POSEN!! (Vet ikke hvilken reklame) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Akuratt nå var det megagøy på Mr. Deeds :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Må nesten poste et WoW bilde til. På bildet ser dere Un'Goro crater. Et stort krater med en diger jungel. I jungelen er det fullt av dinosaurer. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Må nesten poste et WoW bilde til.På bildet ser dere Un'Goro crater. Et stort krater med en diger jungel. I jungelen er det fullt av dinosaurer. "Ok" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg