Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja vel? Sjekk om det finnes ruter i Oslo 2, 3 og7 da. :p

Faren min bor så langt øst i Oslo som det faktisk går ann (Holmlia), og vi får ofte dørselgere fra for eksempel VG. Med andre ord, det finnes i Oslo. ;)

 

Hoho! Jeg fant CD-en min med Borland Delphi 7! Programmereren i meg er på vei ut i lyset igjen.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Det der er faen ikke hyggelig og få i trynet, vi gjør bare det vi skal vi og..

 

Hater folk som ikke bare kan si nei takk, men heller slenger døra i trynet på meg o.l

Poenget er at folk ikke vil bli forstyrret av irriterende dørselgere, spesielt ikke på en søndagsmorgen! Og iallefall ikke av folk som selger VG!

Så se til @$€$ og sett opp et LITE skilt, kanskje bare en LAPP hvor det står at dere ikke ønsker slikt dørsalg, det kan dere pokker meg ta dere tid til. Istedet for og skjelle ut oss andre som bare gjør en jobb for og tjene noen kroner..

 

Ja, det er noe helt annet om de har gått til dere et par ganger, og dere har sagt nei gang på gang.. Jeg går bare til de jeg vet sier ja..

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Så se til @$€$ og sett opp et LITE skilt, kanskje bare en LAPP hvor det står at dere ikke ønsker slikt dørsalg, det kan dere pokker meg ta dere tid til. Istedet for og skjelle ut oss andre som bare gjør en jobb for og tjene noen kroner..

Så sinna du ble da! :dontgetit:

 

Jeg gjentar fra tidligere:

Det jeg reagerer på er at enkelte ikke klarer å ringe på bare en gang, for så å gå hvis ingen åpner, men dee må ringe på 3, 4 kanskje 10 ganger. Det er ikke gøy å våkne av ringeklokka klokka 7-8 om morgenen!

 

Det skal ikke være nødvendig å sette opp et skilt/en lapp hvor det står "Død over alle dørselgere" eller lignende, det er avisselgerene som må klare å huske hvem som vil ha og hvem som ikke vil ha!

Lenke til kommentar

Jeg gjentar fra tidligere:

Det jeg reagerer på er at enkelte ikke klarer å ringe på bare en gang, for så å gå hvis ingen åpner, men dee må ringe på 3, 4 kanskje 10 ganger. Det er ikke gøy å våkne av ringeklokka klokka 7-8 om morgenen!

 

Det skal ikke være nødvendig å sette opp et skilt/en lapp hvor det står "Død over alle dørselgere" eller lignende, det er avisselgerene som må klare å huske hvem som vil ha og hvem som ikke vil ha!

ingen som kommer klokka 7... da er de bare nabb i hodet:P

 

man kan også ta en liten søt post it lapp på døra der det står : vi vil ikke ha vg.

Lenke til kommentar

Jeg blir litt små irritert, men jeg glemte at de dro deg opp klokka 7, da skal jeg innrømme jeg hadde skjelt han ut..

 

Men det er faktisk folk som blir så forbanna om jeg ringer på klokka halv 11, selv om jeg aldri har vært hos dem før..

Det syns jeg er så utrolig dårlig gjort, og det gjør at jeg går til dem flere ganger for og være full av faen, hadde de sagt "nei takk" med en OK tone hadde de sluppet det =)..

Lenke til kommentar
Vondt i ryggen jeg. Og trenger ny skjerm :-o

man skal ta vare på ryggen sin... :)

Hva har skjedd?

Med ryggen eller med skjermen? :)

 

Ryggen: arvet mamma sin, får bare vondt av og til, og når jeg jobber og trikser.

Skjermen: 8 år gammel 15'. Bare lyd i ene høytaleten og den er alt for mørk. Driver mye med design så alt blir gæli :-o

Lenke til kommentar
Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

Kommer ann på ruten deres, men hos meg tjener de ikke en dritt.

 

SirMaximus: Kanskje på tide å legge seg når klokka er 10:02? :p

Veldig sent svar (og fortsatt oppe):

 

Pøh! :p

Lenke til kommentar
@kd: Kan ikke borland delphi personal lastes ned gratis fra nettet da?

Av en eller annen merkelig grunn får jeg det ikke til å fungere. :hmm:

Forresten, jeg har Enterprise edition. ;)

 

SirMaximus: Døgne i en vanlig helg? Jaja. :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Skjermen: 8 år gammel 15'. Bare lyd i ene høytaleten og den er alt for mørk. Driver mye med design så alt blir gæli :-o

hvordan design driver du med da? tørr jeg foreslå ny skjerm kanskje? ;)

Hehe, har heldigvis to maskiner.

Skal kjøpe meg ny skjerm om 14 dager tenker jeg..

 

Jeg studerer multimedia design. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...