Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var noen som kom og skulle selge VG på døren idag.

Makan til idiot, vekke meg halv 12!

Haha, synes ikke akkurat synd på deg.. :p For det samme skjedde meg meg for ei tid tilbake. ;) Synes det bare var bra å bli vekka av en dust som jeg kunne skrike "PELL DEG VEKK DITT LUSETRYNE!!" til rett i trynet..

Det der er faen ikke hyggelig og få i trynet, vi gjør bare det vi skal vi og..

 

Hater folk som ikke bare kan si nei takk, men heller slenger døra i trynet på meg o.l

Lenke til kommentar
har folk satt opp skilt med "ingen selgere ønskes" nede ved innkjørselen, så ville jeg akseptert det jeg... Har skjelt ut uttallige reklamebud(norpost) gjennom tidene.

 

Men VG selges ikke på dørene her jeg bor...

Å selge dagbladet, vg, ra og andre søndagsaviser er en grei måte for ungdom å tjene penger. Ikke alle får penger.

Lenke til kommentar

Naboen spilte høy musikk trance og country dritt til klokken 3 i går, nå er det tidlig på morgenen for dem og jeg setter på 50cent - candyshop som har syk bass i begynnelsen (på mine høytallere) og så setter jeg på litt bass tester

"æ må jo få testa bassen min!"

 

:devil:

Lenke til kommentar
Det der er faen ikke hyggelig og få i trynet, vi gjør bare det vi skal vi og..

 

Hater folk som ikke bare kan si nei takk, men heller slenger døra i trynet på meg o.l

Poenget er at folk ikke vil bli forstyrret av irriterende dørselgere, spesielt ikke på en søndagsmorgen! Og iallefall ikke av folk som selger VG!

Lenke til kommentar
har folk satt opp skilt med "ingen selgere ønskes" nede ved innkjørselen, så ville jeg akseptert det jeg... Har skjelt ut uttallige reklamebud(norpost) gjennom tidene.

 

Men VG selges ikke på dørene her jeg bor...

Å selge dagbladet, vg, ra og andre søndagsaviser er en grei måte for ungdom å tjene penger. Ikke alle får penger.

Vi får søndagsavisen til Aftenposten som vanlig. Ingen selgere kommer med aviser, og tror ikke det er noe som finnes i Oslo, aldri hørt om det før.

 

Sikkert grei måte å tjene penger på om man orker å gå ut klokken ti en søndag...

 

Men apropos skilt, sånne skilt er ikek så veldig pene, så det er en grunn til at man kanskje ikke setter dem mitt i glaningen. Efterhvert vet vel dessuten du som selger hvor de kjøper aviser og hvor de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...