Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

selger bare 20 aviser, så jeg tjener mellom 100 og 200 hver søndag..

 

salg på torsdag(kr.himf.dag) også, så da får jeg litt ekstra penger :w00t:

Er det salg på nå på torsdag ?!

da må jeg avbestille...

man må avbestille en uke i forvegen!!!

 

 

|-|4|-|4|-|4!

|>\/\/|\||) 8y \/6 :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjekt Thea. :nei:

 

Gidde og være utro? Da må det være noe galt med forholdet! Og hvorfor kom han og skjelte deg ut? :dontgetit:

Først kom han og var koselig, fordi han trodde jeg skulle være hjemme hele kvelden alene og gråte over han. Jeg står i undertøyet, så tar jeg på det jeg opprinnelig skulle ha på; et grått skjørt og en blå topp. Det kunne jeg absolutt ikke gå med ifølge han, for det så jeg feit ut i. Så sa han: "Du er vakker, men du er ustabil. Personligheten din er helt fucked, og neste gang du møter en gutt..ikke vær deg selv". Da jeg er inne på et utested, dukker plutselig alle vennene hans opp. De fulgte etter meg, sikkert for å se hva jeg gjorde, så vi dro på et annet sted. Jeg prøvde faktisk å ringe han i går natt, det var bra jeg ikke hadde penger på kortet likevel tror jeg...

 

B|real: Du har rett. Jeg roter meg borti gutter som ikke er helt..bra for meg. :(

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
tidlig og tidlig ^^

 

hvis folk ikke har stått opp kl. 10:15 på en søndag, har de bare godt av å bli vekt :tease:

Hos meg har de en stygg tendens til å komme ca. klokka 7.

KLOKKA 7 ?!?!?!?!

 

 

:whistle:

 

 

 

da henger du opp en plakat på døra hvor det står

"VG SUCKS; GSAG"

 

da tviler jeg på at du får flere selgere tiidlig på morgenen :yes:

Lenke til kommentar
Eller bare står der i bokseren og skriker og hyler til alle som våger å ringe på døren.

tja - da har du jo forsåvidt allerede stått opp ^^

 

men, ja - det funker nok også :cool:

Problemet er jo at de ringer på døren. Ikke bare en gang, men de ringer på helt til jeg får dratt meg opp av sengen. Grrr.

Lenke til kommentar
Eller bare står der i bokseren og skriker og hyler til alle som våger å ringe på døren.

tja - da har du jo forsåvidt allerede stått opp ^^

 

men, ja - det funker nok også :cool:

Problemet er jo at de ringer på døren. Ikke bare en gang, men de ringer på helt til jeg får dratt meg opp av sengen. Grrr.

:dontgetit:

 

ringer på en gang, og går etter et halvt minutt +/- jeg

Lenke til kommentar

Sc0oT, jeg tenker å melde meg på å gå med VG jeg. Har lyst på litt eksra penger, har som regel ingenting å gjøre på søndags morgen heller. Men jeg er litt forvirra ang. det poengsystem greiene.

Er det sånn at du får f.eks 10 poeng for å selge en avis eller? :dontgetit:

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Sc0oT, jeg tenker å melde meg på å gå med VG jeg. Har lyst på litt eksra penger, har som regel ingenting å gjøre på søndags morgen heller. Men jeg er litt forvirra ang. det poengsystem greiene.

Er det sånn at du får f.eks 10 poeng for å selge en avis eller? :dontgetit:

Du får 1 poeng for vær solgte avis, og visst du selger FLER enn 25 aviser får du 2 poeng per avis..

 

Altså;

 

25 aviser = 25 poeng

35 aviser = 25 poeng + 15*2= 30 = 55 poeng.

 

Got it?

Lenke til kommentar
Sc0oT, jeg tenker å melde meg på å gå med VG jeg. Har lyst på litt eksra penger, har som regel ingenting å gjøre på søndags morgen heller. Men jeg er litt forvirra ang. det poengsystem greiene.

Er det sånn at du får f.eks 10 poeng for å selge en avis eller? :dontgetit:

selger du 25 aviser får du et poeng pr avis, selger du fler får du 2 poeng pr. avis etter nr. 25

 

dvs:

 

24 aviser - 0 poeng

25 aviser - 25 poeng

26 aviser - 27 poeng

30 aviser - 35 poeng

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...