Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kan jeg være glad jeg ikke drakk. :grin:

Jeg og! :w00t:

 

Som jeg tidligere har sagt så hater jeg folk som ringer på døren min en tidlig søndagsmorgen for å selge VG. Nei, ikke faen om jeg vil kjøpe den drittavisen, og iallefall ikke tidlig på en søndag!

 

God morgen folkens.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

I dag tjente jeg 180 kroner på rundt en time ;)

 

Pleier og tjene rundt 150 kroner vær gang, syns det er helt greit på en time jeg!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Er skikkelig fyllesyk. Ble dumpet natt til 30., var dritforbannet på han hele 30. og drakk meg sørpe full for å glemme han natt til 1. Ikke særlig smart...og følelsen av at jeg savner han er ikke borte heller :(

 

Vel, vel, vel. Jeg skal faktisk snart på trening, må få noe annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Nå kan jeg være glad jeg ikke drakk. :grin:

Jeg og! :w00t:

 

Som jeg tidligere har sagt så hater jeg folk som ringer på døren min en tidlig søndagsmorgen for å selge VG. Nei, ikke faen om jeg vil kjøpe den drittavisen, og iallefall ikke tidlig på en søndag!

 

God morgen folkens.

tidlig og tidlig ^^

 

hvis folk ikke har stått opp kl. 10:15 på en søndag, har de bare godt av å bli vekt :tease:

Lenke til kommentar
Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

selger bare 20 aviser, så jeg tjener mellom 100 og 200 hver søndag..

 

salg på torsdag(kr.himf.dag) også, så da får jeg litt ekstra penger :w00t:

Jeg har nettopp begynt, får man somregel mer tips på himmelsprett`n ?

Lenke til kommentar
Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

selger bare 20 aviser, så jeg tjener mellom 100 og 200 hver søndag..

 

salg på torsdag(kr.himf.dag) også, så da får jeg litt ekstra penger :w00t:

Jeg har nettopp begynt, får man somregel mer tips på himmelsprett`n ?

begynte i februar, så jeg vet ikke - går ut ifra det...

 

 

hmm, hvorfor var halvparten av alle folka jeg solgte til i dag så overrasket over at det ble solgt på 1. mai?

 

 

 

så måtte det jo absolutt være sånn motorsykkel-greier her i Hamar, så jeg brukte halvtime mer på ruta mi fordi mange folk ikke var hjemme :wallbash:

Lenke til kommentar
Er skikkelig fyllesyk. Ble dumpet natt til 30., var dritforbannet på han hele 30. og drakk meg sørpe full for å glemme han natt til 1. Ikke særlig smart...og følelsen av at jeg savner han er ikke borte heller :(

 

Vel, vel, vel. Jeg skal faktisk snart på trening, må få noe annet å tenke på.

Thea, å drikke ser sørpe full for å glemme ting er ikke måten å gjøre det på i det hele tatt.

Du må møte problemene dine face to face og ikke ty til alkohol når det gjelder slike saker.

Lenke til kommentar

begynte i februar, så jeg vet ikke - går ut ifra det...

 

 

hmm, hvorfor var halvparten av alle folka jeg solgte til i dag så overrasket over at det ble solgt på 1. mai?

 

 

 

så måtte det jo absolutt være sånn motorsykkel-greier her i Hamar, så jeg brukte halvtime mer på ruta mi fordi mange folk ikke var hjemme :wallbash:

Jeg vet, noen som var skikkelig overraska..

 

Det var KJIPT og gå i vinterferien, jeg begynte første søndagen i ferien, INGEN hjemme...det var utrolig kjedelig :wallbash:

Lenke til kommentar
Thea, å drikke ser sørpe full for å glemme ting er ikke måten å gjøre det på i det hele tatt.

Du må møte problemene dine face to face og ikke ty til alkohol når det gjelder slike saker.

Jeg vet det, men jeg visste bare ikke hva jeg skulle gjøre. Sist uke var han utro i forbindelse med en russefest, og jeg visste godt at han skulle på Tryvann i går. Han var hos meg noen timer før da jeg skulle kle på meg til byen og skjelte meg ut angående utseende og personlighet, så jeg satt gråtende igjen. Jeg hadde ikke tenkt å drikke så mye, men jeg klarte ikke å være på byen og tenke på det der hele tiden. Hvordan kan noen være så sårende mot en de en gang har vært kjempeglad i? :cry:

Lenke til kommentar

begynte i februar, så jeg vet ikke - går ut ifra det...

 

 

hmm, hvorfor var halvparten av alle folka jeg solgte til i dag så overrasket over at det ble solgt på 1. mai?

 

 

 

så måtte det jo absolutt være sånn motorsykkel-greier her i Hamar, så jeg brukte halvtime mer på ruta mi fordi mange folk ikke var hjemme :wallbash:

Jeg vet, noen som var skikkelig overraska..

 

Det var KJIPT og gå i vinterferien, jeg begynte første søndagen i ferien, INGEN hjemme...det var utrolig kjedelig :wallbash:

var enda kjipere å gå i kaaaalde februar!

 

var så schwin-kaldt at jeg hadde store problemer med å få tatt i mot penger :whistle:

Lenke til kommentar

Thea, thea, thea...vorfor roter du deg alltid bort i disse menneskene som gjør deg så vondt?

Du må serriøst finne deg noe annet, en annen sort eller noe i den duren som du kan se på, for du ender bare opp med rasshøl etter de årene som du har vært her på forumet.

Var kanskje ikke så ille, jeg trodde du drakk og så kranglet med tyen din. Gikk vel greit at du drakk egentlig thea. Folk som er utro har ingenting å gjøre sammen med deg Thea, du fortjener bedre.

 

De er så "slem" fordi de er såret selv vil jeg tro. Sinne og frustrasjon er en vanlig reaksjon når man har blitt såret, og derfor har dette "snille menneske" latt frustrasjonen din gått utover akkurat deg.

At han kjefter på deg pga utseende og personlighet viser jo bare thea at du har ingenting med han å gjøre i det hele tatt, uansett hvor mye glad du er i han.

Finn noen som er ordentlig glad i deg thea, som kan verdsette deg for den du er og ikke "rævpuler" forholdet slik som, vel, de fleste andre personene jeg kan huske du har vært sammen med har gjort.

Lenke til kommentar
Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag?

selger bare 20 aviser, så jeg tjener mellom 100 og 200 hver søndag..

 

salg på torsdag(kr.himf.dag) også, så da får jeg litt ekstra penger :w00t:

Er det salg på nå på torsdag ?!

da må jeg avbestille...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...