b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Søvn...har fått nokk søvn i det siste. Sov 15 timer i går. Var evig nokk. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er ikke sikker? Jo jeg er sikker, tror jeg. Godt mulig jeg er det ihvertfall! Kanskje jeg er det da, men bra du ikke skal sove da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fan så lang tid Saving Private Ryan skulle ta å rippe. 4 timer på første decoding. Noen som har lyst til å gi meg en nakkemasasje? Tror jeg må ta meg et bad og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 "Asereje, ha, a je, ahere...." /me does a little boogie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 "Asereje, ha, a je, ahere...." /me does a little boogie Norwegian motherfucker..do you speak it? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 "Asereje, ha, a je, ahere...." /me does a little boogie Norwegian motherfucker..do you speak it? Do YOU? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vet ikke enda. Meneh...jeg stikker å fyller i badekarret. Har det litt småkaldt og jeg har no sykt ondt i nakken Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vel, det er en av KRAVENE til å poste i SO3, men er ALT for få som følger det. Jeg, soso, nvoetfiv, HalTan, cfd og s448 er vel de som leser hele. Fixed Endret 29. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vel, det er en av KRAVENE til å poste i SO3, men er ALT for få som følger det. Jeg, soso, nvoetfiv, HalTan, cfd s448 og seff zed er vel de som leser hele. Fixed Dobbelt-fixed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 .... Missbruk av "Fixed". Var godt med et bad. Varmet opp kroppen. Såeh...nå er det bare å få ringt folka i grotta og hørt om noen har bil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Missbruk av "Fixed". Agreed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Egentlig så er det bare Jeg, Sosohal og CFD som kan kalles SO-brukere. Er bare vi som har lest alle SO-threads'ene. Men men...nokk om det. På tide å få på seg noen klær og ta seg en røyk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hey...adawen skriver i SO...*bookmarked* Jeg sier bare...JESUS CHRIST Gå og legg dere om natta folks! Tror jeg har lest 30 sider nå. Annyways. Va på konsert på lørdagen. Releaseparty for Rocketboys. Tatt noen "par" bilder som dere kan finne HER. Er noen bilder der jeg har på meg sminke også MEGET bra konsert dog andenes publikum var fan så tamt. "Mr.Idol-david" var der også og vrikket den "ville rockefoten" hannes Jaja.. Har ondt i nakken i dag. Ligget med tempur-pute-ting i hele gårnatt og i natt og er forsatt ikke helt bra. Jeg har faktisk lest hele... Hele so3 though.. Term: Skal endre sig nu *kosepå* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva er forskjellen på Haltan's bruk av Fixed og min/Zed's? Bruken virket ikke så forskjellig i mine øyne.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hummsummarumm.. Det stemmer jo naturligvis, je har selv lest hele SO2 (RIP) og hele SO3... Apropos det, JEG SAVNER SO2!... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva er forskjellen på Haltan's bruk av Fixed og min/Zed's?Bruken virket ikke så forskjellig i mine øyne.. Jeg brukte det først, enkelt og greit. Dere bare rappa det. Dessuten må man bruke offisielle fixed-smileys Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ny signatur.. Skal legge til flere.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 So? du rappet det fra Tournament-forumet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 So? du rappet det fra Tournament-forumet. Har aldri sagt noe annet heller.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nei, men for meg virket det som om du behandlet det som en egen ide. Men, nok om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg