Dahl Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Tid for litt ordentlig soving, ikke bare late-soving! God natt. Endret 1. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Snatch var KONGE Litt av det samma som LS&TSB joa, men annerledes på et vis også. Snatch var kanskje litt kulere og. Enig. --- Jeg så nettopp The Interpreter, ikke dårlig. Ellers begynner jeg å bli trøtt, så jeg får vel kalle det en natt om ikke så alt for lenge. Har litt rydding og skolearbeid å ta meg av imorgen, og kanskje en film eller to. Jeg har fått anbefalt 21 Grams, og ettersom jeg har den liggende i samlingen kan det ikke skade å låne bort noen timer til den. --- Ellers er det alltid artig med fyllapostingen, da de skyldige alltid er flau neste morgen (noe som går bra sammen med dundrende hodepine). Lenge leve døde hjerneceller (eller noe sånt). Jeg lar stemmen til Joe Cocker vugge meg til drømmeland, og håper alle sover godt, og har hatt en fin dag idag. Det har jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke Oslo, nei. Jeg jobber i Lillestrøm Jasså, Skurupu. Jeg bor i Lillestrøm. Hvor jobber du? Jeg jobber på 7-Eleven. Den rett overfor togstasjonen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hva er billigere?Drømmebolle til 5kr? Jeg sjekket prisen nå. Drømmebolle koster faktisk 5 kr. Endret 1. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 idag var en bra dag..!! sinnsykt bra liv ute på byen, herlig rett og slett. = noen som enda er i live her da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Nå er det bare 4 timer til jeg slutter på jobb. Siste arbeidsnatt i russetiden. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Damn, lægg mæh nuh æ. nn, til ingen regner jeg med Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 bekke balle sove! fy fader så glad jeg er idag!! hihi.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 God morn Har dere sovet godt? Jeg har sovet greit, men ikke nok. Måtte opp nå, bussen til evenes går om en halv time... Buss/fly er kjedelig, spesielt når mp3spilleren er stjelt. Ønsk meg lykke til på intervjuet på mandag! *trenger det* Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg har vært våken siden 07:00 . Det er ikke noe artig å stå opp sent, hva får dere ut av dagen da? Jeg har det vel bra, ute er det forresten overskyet . Lykke til Herr Brun, break the leg! (...to the boss ) Endret 1. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 God natt, må se om jeg får sove litt. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 skal ut og selge vg om halvtime ... jaja - får da ihvertfall penger, så jeg kan kjøpe guildwars på onsdag Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 God morgen. Jeg har ikke lagt meg ennå Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 skal ut og selge vg om halvtime ... jaja - får da ihvertfall penger, så jeg kan kjøpe guildwars på onsdag Jeg skal ut å selge nå, GLHF. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor mye tjener dere egentlig på å selge avis? Sånn i gjennomsnitt per søndag? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 F.....f...fyllesjuk! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Nå kan jeg være glad jeg ikke drakk. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Ikke Oslo, nei. Jeg jobber i Lillestrøm. 7-eleven i Lillestrøm? Er en på Strømmen.... Hvor er den i Lillestrøm? Edit: Aah, så det nå. Rett over togstasjonen så klart. Bor rett ved siden av Lillestrøm skjønner du. Endret 1. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Fytte *elvette jeg sto opp idag med piggtråd-hals og DEN knall*elvettes hodepinen! Pluss rennende nese da, men seriøst.. Jeg HATER å være sjuk! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hva er femi på engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg