Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Nei, jeg må kjøpe alt jeg spiser. Men jeg får alt veldig billig. Lillestrøm er veldig nærme skedsmo. Litt lenger til lørenskog, men ikke mer enn rundt 10 minutter med bil. Hva er billigere? Drømmebolle til 5kr? BTW: Noen som rakk å veksle inn de siste smiley'ene i dag da? Det gjorde jeg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 kom nettopp hjem fra da festning, just like weEEEEEE!!1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Nei jeg legger meg jeg. Nigkty Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hva er billigere?Drømmebolle til 5kr? Det vet jeg faktisk ikke. Jeg har enda ikke kjøpt meg en eneste bolle. Jeg synes ikke bakeverk er noe særlig godt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Freak. Sove ja, god idè. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 BTW: Noen som rakk å veksle inn de siste smiley'ene i dag da? Det gjorde jeg Fikk 9 flasker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke Oslo, nei. Jeg jobber i Lillestrøm Jasså, Skurupu. Jeg bor i Lillestrøm. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 BTW: Noen som rakk å veksle inn de siste smiley'ene i dag da? Det gjorde jeg Fikk 9 flasker. Jeg vekslet inn en haug i løpet av uka. Tok et par flasker om dagen Men fikk ikke vekslet inn de siste dessverre. Hadde 12 smileys igjen, men glemte plutselig at fristen var i dag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 En kamerat vekslet inn over 200 smileys denne uka. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Si noe morsomt, noen. En gang for lenge siden lekte jeg i hagen til naboen. Jeg løp rundt og hygget meg og var glad, helt til jeg sklei og datt bakover, og landet på en så merkelig måte at jeg fikk en agurk i rumpen. Nå er jeg stor fan av Hugh Grant. Karius og Baktus Haha Litt feil størrelsesforhold, men morsom.. Minner om Kill Buljo-folka forresten. Da ble det natt. *Gå og legge seg* Good night! Skrev jeg det riktig no svamp? Edit: LOL Neptun_! Helt korrekt B|real derimot...: Nigkty Pfft, CSS er morsommere Cascading style sheets? Jeg er enig -- Jeg føler at dette innlegget ble litt vil-være-TSP-aktig. Men ingen slår han i sånne innlegg God natt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Yay, kom endelig hjem! Syklet til byen kl 23:15, og kom tilbake akkurat kl 02:00. Det er to mil tur/retur, det, og jeg var ikke sliten engang da jeg kom hjem i sted. Treningen funker! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 En kamerat vekslet inn over 200 smileys denne uka. Å herregud! Syke syke mann! Jeg som nesten var flau over at jeg hadde så mange som 40 stk. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Folk med så mange smilyes jobber gjerne på en butikk og står bak pante automaten Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke Oslo, nei. Jeg jobber i Lillestrøm Jasså, Skurupu. Jeg bor i Lillestrøm. Hvor jobber du? Han jobber på 7-11. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Faen, glemte å veksle de. Men jeg tror faktisk ikke det hadde blitt særlig mye ut av det uansett, har kutta ned på colaen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Pfft, CSS er morsommere Cascading style sheets? Jeg er enig Urinér meg i lydoppsamlingstrakta mi ! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 CSS er genialt! Nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Hjemme fra russefeiring. Luxus Leverpostei var bra. Dette var moro. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2005 Godnattsann. Prates imorgo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg