robB Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Da ble det natt. *Gå og legge seg* Good night! Skrev jeg det riktig no svamp? Edit: LOL Neptun_! Endret 30. april 2005 av robB Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Zyklon har. Det var visst greit nok etter første gjennomhøring, og litt bedre etter neste. Så vidt jeg husker. Skuffende album, i grunn. Låt 1, 4 og 13 er de beste. Resten er bare så... kjedelig. Kjedelig album, Trent! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Stine Buer (t.v.) var innom å kjøpte sigaretter for 5 minutter siden. Hun røyker Barclay. Så nå vet dere det. Haha, dritbra.. Så du er på jobb nå? Hvor? Har dere PC i kassa MED nett? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jada B|Real, vi er fjortisser bare fordi vi er fulle på nett. Jada Veeel, mesteparten av folka som poster her i SO3 er ikke mye mer en 16 år så, ja... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Da ble det natt. *Gå og legge seg* Good night! Skrev jeg det riktig no svamp? Natta og sov godt.. *Kremt* Føler jeg en viss pirkepinne B|Real? Er jo det eneste topic'et som er aktivt på hele forumet jo! Er jo en slags chat i forum-form, så slepper å være så emnemålrettet.. Og ja, jeg er under 16! 14.. Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Veeel, mesteparten av folka som poster her i SO3 er ikke mye mer en 16 år så, ja... Vi er den harde overklasse Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Haha, dritbra.. Så du er på jobb nå? Ja. Hvor? 7-Eleven. Har dere PC i kassa MED nett? Ja. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jada B|Real, vi er fjortisser bare fordi vi er fulle på nett. Jada Veeel, mesteparten av folka som poster her i SO3 er ikke mye mer en 16 år så, ja... Det er en fantastisk forskjell på en 16-åring og en 14-åring. Forresten, hva har skjedd med mod-statusen din? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Råååfett Skurupu!! =D I Oslo da eller?? Jobbing om natta er bare best.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Ikke Oslo, nei. Jeg jobber i Lillestrøm. Endret 30. april 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Får du spise så mye bakevarer og pølser du vil? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Hmmm, der morra mi studerer hver torsdag.. Langt fra Skedsmo og Lørenskog forresten? Møtte Stine Buer under Reser-inspilling på min forrige boplass faktisk.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!) Av en eller annen grunn hadde vi visst snatch på vhs og jeg fant den i et skap her om dagen så nå er vhs-spillern buffa oppefra og TV'n min får en ny kamerat *Borte!* Edit: Er den noe å se Steffy? Edit2: Lol, første reklamen jeg ser på VHSen er 5 minutt med reklame for DVD Snatch. er herlig. Jeg er usikker på hvilken film folk flest liker best av den og Lock, Stock, men jeg foretrekker Snatch. Herlig humor og artig handling uten at det blir "for dumt". Du koser deg nok med den. Snatch var KONGE Litt av det samma som LS&TSB joa, men annerledes på et vis også. Snatch var kanskje litt kulere og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Det er en fantastisk forskjell på en 16-åring og en 14-åring. Forresten, hva har skjedd med mod-statusen din? Og så er fjortis en tilstand og ikke aldersbestemt. Mod-tingen har jeg permitert meg fra for ei stund. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 B|Real er en god mann God natt alle sammene! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Nei, jeg må kjøpe alt jeg spiser. Men jeg får alt veldig billig. Lillestrøm er veldig nærme skedsmo. Litt lenger til lørenskog, men ikke mer enn rundt 10 minutter med bil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg vil også jobbe i kassa på 7-Eleven! =D Må bare bli 18 først da.. Tar meg en runde CS med Natrium jeg..! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Og så er fjortis en tilstand og ikke aldersbestemt. Jepp, men fjortiss-tilstanden er mest utrbredt blandt yngre folk Tar meg en runde CS med Natrium jeg..! Pfft, CSS er morsommere Endret 30. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 ip? fikk lyst til å spille cs nu Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Præhæhæhæ. :!: Har klart å søle cola i tastaturet 2 ganger i kveld, første gang var det ca. en halvliter, så det tastaturet er steindødt. Så fant jeg fram et annet, og levde lykkelig videre. Så søler jeg.. IGJEN! Men heldigvis var det muligå fikse skaden. God natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg