Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er sånn at når du kjøper WoW-pakka får du med en account som du kan spille gratis med i 1 måned.. Etter det må du betale! :cry:

Betale 99,- kr i mnd. sant?

Men er det ikke mulig å på en måte ikke betale 1 mnd. og da "låser" kontoen din seg. Så om du betaler neste måned låser den seg opp igjen så du får spilt? :hmm:

Bare litt høytenkning :p

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Tror det er sånn at når du kjøper WoW-pakka får du med en account som du kan spille gratis med i 1 måned.. Etter det må du betale! :cry:

Når du kjøper WoW får du med 1 måned gratis.

Et Gamecard koster 199kr og varer i 60 dager.

Så da er det bare å kutte ut lørdags-godiset og kjøpe gamecard. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!) :D Av en eller annen grunn hadde vi visst snatch på vhs og jeg fant den i et skap her om dagen :wee: så nå er vhs-spillern buffa oppefra og TV'n min får en ny kamerat :)

*Borte!*

Edit: Er den noe å se Steffy?

Edit2: Lol, første reklamen jeg ser på VHSen er 5 minutt med reklame for DVD :wee:

Snatch. er herlig. Jeg er usikker på hvilken film folk flest liker best av den og Lock, Stock, men jeg foretrekker Snatch. Herlig humor og artig handling uten at det blir "for dumt". Du koser deg nok med den.

Lenke til kommentar

"(...) And the fact that you've got replica written down the side of your gun. And the fact that i've got Desert Eagle, .50, written on the side of mine, should precipitate your balls into shrinkin' along with your presens" :D

Fikk bare så lyst... :dontgetit:

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
"(...) And the fact that you've got replica written down the side of your gun. And the fact that i've got Desert Eagle, .50, written on the side of mine, should precipitate your balls into shrinkin' along with your presens" :D

Fikk bare så lyst... :dontgetit:

Skulle akuratt til å skrive det samme! :D

Lenke til kommentar

Ahh... Hjemme igjen.

En liten flylogg:

I dag har vi bygget motorfester og kuttet akselen fra motoren til propellen. propellene er limt på.

I tillegg bygde vi understeller/nedre kropp, denne ble vi ikke helt fornøyd med og må modifisere litt.

Til slutt drev vi en del testing, hvor vi fant ut ca. hvor mye mer tyngde vi må ha foran for å få riktig balanse, samt at vi lærte flyet å kjenne kastemessig.

Testingen brakte også opp spørsmålet om vi i det hele tatt trenger understellet, med dette ble avvist etter litt tenking.

Hele begivenheten ble avsluttet med litt hjemmelaget skogsbær-is og sjokoladekake.

Neste skritt blir å fullføre understellet, og montere på motorene, lodde ledninger og feste batterier. Så nå er jeg på leting etter en radiosender. Gamle fjernstyrte biler er idèele.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...