Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaja, så var jeg hjemme igjen.. hva skjer? HeiHEI. Hvor har du vært da? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Ser du på deg selv som en krampekrakk? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Å, det var jo veldig interresant å lese! Men @kd: Svar meg på en ting: Kan du gå inn på din egen profil der? Dette var da et veldig rart problem, kan du ikke slenge inn et innlegg i den tråden bare... Ueland har noe han må oppklare . Får feilmeldingen "Feilaktiv bruk av en av forumfilene". Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!) Av en eller annen grunn hadde vi visst snatch på vhs og jeg fant den i et skap her om dagen så nå er vhs-spillern buffa oppefra og TV'n min får en ny kamerat *Borte!* Edit: Er den noe å se Steffy? Edit2: Lol, første reklamen jeg ser på VHSen er 5 minutt med reklame for DVD Endret 30. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Si noe morsomt, noen. anarchy online er moro ^^ GuildWars er bedre en WoW. :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Alt er bedre enn WoW.. EDIT: Gud, jeg er flink til å provosere!! :!: Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Noen som har hørt det nye albumet til NIN? Zyklon har. Det var visst greit nok etter første gjennomhøring, og litt bedre etter neste. Så vidt jeg husker. Carl M: Jeg syntes Snatch var utrolig bra, men jeg er ikke filmnerd, så min mening er ikke så mye verdt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!) Steike som jeg digger den filmen. Gleder meg til i morgen, skal hjelpe en venn med å bli kvitt virus og spyware. Ser for meg noe sånn som ja.. Det kommer til å bli spektakulært hvor mange kritiske tilfeller som popper opp på skjermen når jeg feier over disken hans med Ad-aware, Spybot osv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Alt er bedre enn WoW.. EDIT: Gud, jeg er flink til å provosere!! :!: Du er bare flink til å få folk til å syns du er en idiot Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Du er bare flink til å få folk til å syns du er en idiot Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Eneste grunnen til at jeg hater WoW er at jeg ikke har penger til å spille det! Håper forresten ikke noen her spiller Tibia, Runescape eller sånt møkk? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaja, så var jeg hjemme igjen.. hva skjer? HeiHEI. Hvor har du vært da? Schææsten ;P Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Eneste grunnen til at jeg hater WoW er at jeg ikke har penger til å spille det! Er det ikke mulighet for å kjøpe en sånn 1mnd. kupong? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Kupong? Hva? Stebroren min spiller det (KONSTANT) og det ser jo litt tøft ut.. Har jo selv "rula" Reign of Chaos og Frozen Throne da, så det kunne vært morsomt å prøve litt! Men går det ann å laste ned en crack'a versjon av WoW og kjøpe account for 3 måneder eller noe sånt å bruke den med den crack'a versjonen eller må jeg kjøpe fullt sett for flere hundre kroner? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Eller kanskje ikke kupong Men jeg hørte en kammerat bable om et eller annet. Hvis ikke kan du jo kanskje bare la være å betale neste mnd. og da mister du kontoen din. Så lager du deg en ny en hvis du har lyst å spille en anne månede? Kanskje bare bullshit, jeg hakke peiling på hvordan det fungerer jeg så.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Skal kjøpe WoW når jeg får nypc'en min=) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Tror det er sånn at når du kjøper WoW-pakka får du med en account som du kan spille gratis med i 1 måned.. Etter det må du betale! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Håper forresten ikke noen her spiller Tibia, Runescape eller sånt møkk? Ikke Runescape, men spiller Tibia as we speak. For de interriserte: Level 52 på Calmera. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Fy søren jeg klikker på naboen snart! De har fest og spiller musikk på full guffe, jeg kom akkurat fra LAN og har ikke sovet på 2 døgn og vil gjerne få sove i natt ffs! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Fy søren jeg klikker på naboen snart! De har fest og spiller musikk på full guffe, jeg kom akkurat fra LAN og har ikke sovet på 2 døgn og vil gjerne få sove i natt ffs! Sånn var det ifjor for meg, bare at jeg ikke hadde vært på LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg