Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å, det var jo veldig interresant å lese! :p

Men @kd: Svar meg på en ting: Kan du gå inn på din egen profil der?

Dette var da et veldig rart problem, kan du ikke slenge inn et innlegg i den tråden bare... Ueland har noe han må oppklare :D .

Får feilmeldingen "Feilaktiv bruk av en av forumfilene". :hmm:

Lenke til kommentar

Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!) :D Av en eller annen grunn hadde vi visst snatch på vhs og jeg fant den i et skap her om dagen :wee: så nå er vhs-spillern buffa oppefra og TV'n min får en ny kamerat :)

 

*Borte!*

 

Edit: Er den noe å se Steffy?

 

Edit2: Lol, første reklamen jeg ser på VHSen er 5 minutt med reklame for DVD :wee:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Noen som har hørt det nye albumet til NIN?

Zyklon har. Det var visst greit nok etter første gjennomhøring, og litt bedre etter neste. Så vidt jeg husker.

 

 

 

Carl M: Jeg syntes Snatch var utrolig bra, men jeg er ikke filmnerd, så min mening er ikke så mye verdt. :p

Lenke til kommentar
Jaja, popkorn står på bordet, "Snatch" står i VHS'en(!!)

Steike som jeg digger den filmen. :lol:

Gleder meg til i morgen, skal hjelpe en venn med å bli kvitt virus og spyware. Ser for meg noe sånn som ja.. Det kommer til å bli spektakulært hvor mange kritiske tilfeller som popper opp på skjermen når jeg feier over disken hans med Ad-aware, Spybot osv. :D

Lenke til kommentar

Kupong? Hva? :roll: Stebroren min spiller det (KONSTANT) og det ser jo litt tøft ut.. Har jo selv "rula" Reign of Chaos og Frozen Throne da, så det kunne vært morsomt å prøve litt! :p Men går det ann å laste ned en crack'a versjon av WoW og kjøpe account for 3 måneder eller noe sånt å bruke den med den crack'a versjonen eller må jeg kjøpe fullt sett for flere hundre kroner?

Lenke til kommentar

Eller kanskje ikke kupong :p Men jeg hørte en kammerat bable om et eller annet.

Hvis ikke kan du jo kanskje bare la være å betale neste mnd. og da mister du kontoen din. Så lager du deg en ny en hvis du har lyst å spille en anne månede? :p

 

Kanskje bare bullshit, jeg hakke peiling på hvordan det fungerer jeg så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...