cheeplix Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Yay. Flytta pc'n ned, så slipper de gamle rosinene å våkne og kjefte og helvete... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 TSP: Ikke vær frekk! Hanne: Digg i Tyrkia da? Jeg vil også dit. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har sett filmen på ZTV før De sender bare filmer de har sendt før på TV i dag. Fryktens Sommer ble vist på TV for noen uker siden, det kjem i dag og Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 TSP (eller andre innviede): Er v3 av forumet veldig forskjellig fra dagens? Er det fremdeles IPB? Kjedelig her nå. Ingen på Kenneth Chat heller. Ikke kom og fortell meg at alle er ute og sjangler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg vil gjerne LOLe litt av alle som sender: x sier: lol you'll like this x sier: *link* Folk er så forbanna latterlig. edit: Jeg beklager hvis du var latterlig nok til å trykke på linken, jeg har redigert den nå. Endret 30. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Hva er den linken til? Et av de utallige msn-virusene? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg vil gjerne LOLe litt av alle som sender:x sier: lol you'll like this x sier: http://picture-uploads.com/downloads/[email protected] Folk er så forbanna latterlig. Kanskje fordi det er ett virus som automatisk sender slikt til alle kontaker? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Hva er den linken til? Et av de utallige msn-virusene? jepp - sånne der greier er msn-virus som alle som ikke passer på at all får Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Er det egentlig lurt å legge ut en link med virus på? (hvis det er det) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Det er det gitt.. Fikk nettopp to meldinger av ei på MSN: "Check this out" "*Dynamisk link med merkelig adresse som endte med min MSN-mail!*" IKKE last ned fila folkens! Kamerat av meg som gjorde det, og det endte med reformatering.. gsn: Det er viruset som sender meldinga da, ikke personen! Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg vil gjerne LOLe litt av alle som sender:x sier: lol you'll like this x sier: *link* Folk er så forbanna latterlig. Kanskje fordi det er ett virus som automatisk sender slikt til alle kontaker? Ja, det er det jeg sier. Alle som sender det til meg har vært dum nok til å åpne linken selv. Derfor ler jeg. Endret 30. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg ler også ganske godt når jeg får det sendt av folk. En i klassen som skryter av det meste hevder at han er supergod på datamaskiner. Men å bruke hodet å ha antivirusprogramvare og ikke trykke på suspekte linker? Neida! Verden er full av rare folk. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Lurer på om noen her inne har lastet ned fra linken i innlegget? -------- Si noe morsomt, noen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Kan du ikke bare sende en PM til Ueland da? Og spørre om du kan få bli med som en av etternølerne? Det er så få der inne for tiden allikevel, men jeg prøver å teste så mye jeg kan! @kd: Hvis du har tilgang inn dit, gå å se i min nyeste tråd, helt nederst er det litt snakk om deg . Endret 30. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Si noe morsomt, noen. En gang for lenge siden lekte jeg i hagen til naboen. Jeg løp rundt og hygget meg og var glad, helt til jeg sklei og datt bakover, og landet på en så merkelig måte at jeg fikk en agurk i rumpen. Nå er jeg stor fan av Hugh Grant. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Noen som har hørt det nye albumet til NIN? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 @kd: Hvis du har tilgang inn dit, gå å se i min nyeste tråd, helt nederst er det litt snakk om deg . Å, det var jo veldig interresant å lese! ------------ Akkurat nå er det veldig mange tusen ungdommer som er dritings. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Si noe morsomt, noen. anarchy online er moro ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Å, det var jo veldig interresant å lese! Men @kd: Svar meg på en ting: Kan du gå inn på din egen profil der? Dette var da et veldig rart problem, kan du ikke slenge inn et innlegg i den tråden bare... Ueland har noe han må oppklare . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jaja, så var jeg hjemme igjen.. hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg