Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Godt med kebabmiddag Nå har endelig nok smileys også. Får dra å veksle inn før det er for sent i dag. Jeg skjønte forresten ikke hensikten med linken din ]/[etallica. Ei verdsetter vi slike store skrifter uten hensikt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Linken virker jo ikke en gang. --------- Nå har jeg vært i skogen igjen. Akkurat i det området jeg var var det sol, men rundt regnet det alle steder *Halse ned og hive kladeis med kjøttdeig i stekepanna* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg visste ikke at det var lov å komme med "hmm" og *host*, og da får man lov til å poste så mye support som man bare vil... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg visste ikke at det var lov å komme med "hmm" og *host*, og da får man lov til å poste så mye support som man bare vil... Nei, ikke bare de to. *SNYTE* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Da drar jeg å bygger mer fly folkens. Wish me luck, i dag skal motorene på. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Da drar jeg å bygger mer fly folkens. Wish me luck, i dag skal motorene på. Good luck Kenneth. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Hva skjedde med filmgreiene du pratet om tidligere? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Hav skal folket i dag da..? Det har kanskje blitt skrivi endel om det allerede men jeg orker ikke lese alt jeg går glipp av Jaja, håper dere får det gøy samma hva dere gjør! =) Sitter og vorser med venninner nå, skikkelig koselig. Måtte nesten ned i kjelleren og ta litt sprit av papap også da Blanda med appelsinjuice kan det nesten måle seg med rusbrus.. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg skal faen sitte inne i kveld/natt. INNE! Vil noen gråte med meg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Vært ute og spist middag i byen med viktige folk. Det skal sies at flere av dem ble temmelig irritert på såkalt "russ". Folk kan vel ha litt respekt for andre selv om de får på seg en fæl bukse. Så hvis noen ser blodige idioter på Karl Johan er det bare å sparke løs så mye dere vil. Dere har Philou sin tillatelse. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 etter at jeg har lest litt i denne tråden har jeg bestemt meg for at den første bilen min skal være en amerikaner med V8 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Cheer up, @kd, om 3-4 år får du ikke sitte hjemme lenger, da er det ut i verden, så gjør det mens du kan Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Cheer up, @kd, om 3-4 år får du ikke sitte hjemme lenger, da er det ut i verden, så gjør det mens du kan Har ingen steder å dra i kveld... Edit: Misforstod innlegget ditt totalt. Now I get the point! :!: Endret 30. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 hw.no går så tregt.. Er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Haha, ja du finer nok steder å dra om 3-4 år også skal du se Stemning her begynner å bli bra så da er det på tide å dra ut snart Kan være veldig koselig å bare sitte foran dataen og da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 hw.no går så tregt.. Er det bare hos meg? Alltid tregt hos meg... Anette: Joa, kan være koslig det. Men natt til første mai? Ikke faen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 @kd, husker du noe av det du lovte oss rett før du fikk ferie? http://forum.akam.no/index.php?act=Stats I shall say no more. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 @kd, husker du noe av det du lovte oss rett før du fikk ferie? Nei, det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Lall Edit: dum overskrift =) Endret 30. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Nå skal man se på den ny-innkjøpte filmen "Seven". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg