b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vel, det er en av KRAVENE til å poste i SO3, men er ALT for få som følger det. Jeg, soso og cfd er vel de som leser hele. Btw: Lord_KGA, du tenker alt for mye. Word. Term: Satt og så på bildegalleriet og la merke til at de ikke var tilstede. Hva skal dette bety unge mann? Jeg har postet bilde nå 26. desember, så det er opp til b-real å få adda meg Joda, jeg skal få fingeren ut. Take a chillpill. Er det bare meg, eller har sånn ca halve forumet blitt forelsket etter stine__ ble aktiv på forumet? Blir slik når småkåte fjortiser (og eldre ) skal vise hvem de er Hater å si så mye om meg her hvor 30 000 stk kan se meg, men jeg er fra Moss da. *spiser stratos til dessert* Hei Stine fra moss.. Har du bilde av deg selv eller ? Her er et av meg Så søtt. Jeg viser min hvis du viser din *hummre* Ei venninne er på deiligst.no mot sin vilje. En i klassen hennes la det inn....passe dårlig gjort Er da bare å melde inn til folka som driver siten og be de fjerne bildet. Okei.. NÅ kjeder jeg meg. Faktisk så kjeder jeg meg så ille at jeg -til og med- poster her. Lagde akkurat sprettkønn med smør, så nå kanskje jeg kjeder meg LITT mindre. Hey...adawen skriver i SO...*bookmarked* Jeg sier bare...JESUS CHRIST Gå og legg dere om natta folks! Tror jeg har lest 30 sider nå. Annyways. Va på konsert på lørdagen. Releaseparty for Rocketboys. Tatt noen "par" bilder som dere kan finne HER. Er noen bilder der jeg har på meg sminke også MEGET bra konsert dog andenes publikum var fan så tamt. "Mr.Idol-david" var der også og vrikket den "ville rockefoten" hannes Jaja.. Har ondt i nakken i dag. Ligget med tempur-pute-ting i hele gårnatt og i natt og er forsatt ikke helt bra. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 God morgen til deg også b-real:ermm: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Morgen? Jeg har vært oppe siden kl 0800 jeg og vært på jobb. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ok da, du virket bare litt gretten. PeNtA!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 B|Real er aldri gretten! Nå har jeg nettopp stått opp Jokke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 zed: hva vet så du om det? Er faktisk litt smågtetten ATM Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Og jeg må klippe negglene mine. Får fan ikke skrevet en SMS en gang. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Okei.. NÅ kjeder jeg meg. Faktisk så kjeder jeg meg så ille at jeg -til og med- poster her. Lagde akkurat sprettkønn med smør, så nå kanskje jeg kjeder meg LITT mindre. Hey...adawen skriver i SO...*bookmarked* Hirr hirr - jeg hakke no liv, okei!? På tide at Tore kommer seg nedover as, da får jeg litt mer.. liv.. iaffal.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ok da, du virket bare litt gretten. PeNtA!! DiMiles!! Nå skal jeg straks hjem.. Først spise middag, så ut på tur aldri sur å shoppe litt kanskje, hjem å spille LoD på nett og så dusje og sove.. Fet plen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) altså.. det med å lese hele so før du skriver er bullshit.. Vel, det er en av KRAVENE til å poste i SO3, men er ALT for få som følger det. Jeg, soso, nvoetfiv, HalTan og cfd er vel de som leser hele. Fixed Hummsummarumm... @Stine_, SnowDOG_, Term osv. SLAPP AV, TA EN FØKKINGS BANAN. (elns ) Jau, jeg trenger vel også å fikse døgnrytmen litt, får legge meg litt tidligere i dag adawen: I'm proud of you, bitsj. Og B|Real, din grumpy lille nisse Endret 29. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Embraced - Memento Of Emotions Oh beloved oneYou have given me precious memories Which I will always remember You are and shall forever be in my dreams My everything... You seduced me and found the key to the portal The portal that leads To the very depth of my heart With a sweet caress You opened the gate of eternal lust My everything... In a divine spell I was held Almost as in a fairytale Embraced by your love, body and lust My everything... ...Deeper and deeper I sink Into the mist of melancholy Fragments of precious moments we had In memory forever In dreams and imagination An everyday growing emptiness Hurts as if a piece of my life has vanished Dismal thoughts of desolation Grieves in my mind I cry tears in solitude I cry my tears for the loss of my everything The pain inside from a broken heart Tears my soul apart The greatest passion of all Fading away Forever lost... Emotions which now Only seem to exist in my dreams Emotions which now seems to be Forever lost Er så sykt bra den sangen. Stemmningsfull metal...genialt. *sette den på en gang til* HalTan: å du er så søt når du er grumpy Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 I'm on my way hon Haltan er søt hele tiden han Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hey, ikke stjel haltan fra meg da Jaja...nokk kjedehumor.. Tror jeg skal på LAN i dag. TRP er kommet hjem og det skal vist være LAN i grotta. Gleder meg hvis det blir. Hvis ikke så drar jeg å ser LOTR:ROTK for 3. gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fan...går ikke på nesset for den 4. januar. Jaja..får vente til da og heller dra på LAN Har ikke vært på LAN på...vel...4-5 måneder? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hey, ikke stjel haltan fra meg da Altså, er ikke min feil at han kommer av egen fri vilje til meg da Men LOTR:ROTK ja.. den skulle vi egentlig sett for et par dager siden men det skjedde jo ikke... får prøve i morgen tror jeg, no hurry! Ellers så får det vel bli nok en kveld foran maskina ja med nerding på høyt plan! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nå har jeg vært våken i ca en time.. kan jeg sove igjen nå?! *se på senga med store øyne* Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vel, du er jo herre (eventuellt kvinne) over ditt eget lit er du ikke? Jeg skal ikke nekte deg ihvertfall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Hey, ikke stjel haltan fra meg da Altså, er ikke min feil at han kommer av egen fri vilje til meg da Note to self - Stop smoking bananas late at night. Endret 29. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vel, du er jo herre (eventuellt kvinne) over ditt eget lit er du ikke? Jeg skal ikke nekte deg ihvertfall Eventuelt!? Du er ikke sikker, altså? Nei, jeg skal ikke sove.. Jeg skal jo som kjent fikse døgnrytmen min.. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg