TSP Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg kunne faktisk trenge en bærbar , men den må være sånn noenlunde bra hvertfall . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hvor er det du spiller basket, Herr brun? Har selv spilt på Skjetten i 4-5 år. Vet ikke om du har vært der før, men gled deg, Gøteborgfestivalen er kjempegøy. Spiller i Narvik jeg. Jentelaget var der i fjor men vi kom oss ikke dit (hadde ikke spillere nok), og de sier det er kjempegøy. Gleder meg som en liten unge! Vi blir å tape alt, men det gjør jo ingenting. Skal spille mot KFUM (og to andre lag) . Xenoon: TULLER DU??? ALT??? Du er sinnsyk 97000 innlegg ffs! Herr Brun Endret 30. april 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Har du 15 000 å avse for en bærbar får du veldig bra maskiner. Men nå skal jeg ut en tur - toodles. Brun: Nei, jeg har lest hele SO3. Never again Endret 30. april 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Idag skal jeg på konf. OG DET ER IKKE JEG SOM SKAL MOTTA PENGER!!! Endret 30. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Joachimn har nå fått tak i STJERNE-skrutrekker... Men vi driver og må få oljet noen sånne teak-stoler, vi har alt for faens mange... Kan noen forklare forskjellen på rødsprit og whitesprite? Vi har to svære kanner med whitesprite stående fra forrige snekker, men de påstod det ikke kunne brukes til årense teak?! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg må egentlig handle.. Hvorfor er det så slitsomt å dra seg til butikken? Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Det lynte her istad. Det var kult, lampen lyste og det kom gnist. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 I dag skal det drikkes tequila, øl og best av alt...Hot'n Sweet! kos deg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 yeey, bror har barne selskap i dag ... Huset fult av småunger Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 TSX for life.... TSX ruler :) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Joachimn har nå fått tak i STJERNE-skrutrekker... Men vi driver og må få oljet noen sånne teak-stoler, vi har alt for faens mange... Kan noen forklare forskjellen på rødsprit og whitesprite? Vi har to svære kanner med whitesprite stående fra forrige snekker, men de påstod det ikke kunne brukes til årense teak?! white spirit (eng.), destillasjonsprodukt av råolje, meget brukt som løsnings- og tynningsmiddel for olje- og alkydmalinger, rensevæske for tøy og avfettingsmiddel for metaller. Vanlig w. har kokeområde 155—190 °C og flammepunkt 35—40 °C. rødsprit, etanol som er tilsatt et denatureringsmiddel og fargestoffet fuksin. R. er kun til teknisk bruk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 forresten, så minner deg dere på at eg skal skrive innlegg nr 100 000 :) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 hyggelig for deg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Ja, det hjalp meg mye. HVORFOR kan jeg ikke bruke white sprite på teakmøbler? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Ja, det hjalp meg mye. HVORFOR kan jeg ikke bruke white sprite på teakmøbler? Vil tru whitespiriten trekker ut olja av treverket og tørker det ut. Kan bli god ved tho'. Endret 30. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Det lynte her istad. Det var kult, lampen lyste og det kom gnist. Det er ikke kult. Hvor bor du? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Joachim: tror faktisk de selger noe som heter teak cleaner, eller teak rens.. noe i den duren såfall. Edit: Afrensning af træ (f.eks. teak) for gamle pletter m.m. inden der gives møbelpleje: Lav en 10-20% opløsning. Fremgangsmåde som ved blegning. Da var det snakk om å blande 100% oxalsyre med varmt vann. Endret 30. april 2005 av gsn Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Oceans Twelve er latterlig dårlig. Skuffende. Sterk toer. Jeg merka det Sov hele filmen og våkna da det var tre min igjen " Er den ferdig allerede?" Var litt trøtt så det var nok ikke bare filmens feil... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Joachim: tror faktisk de selger noe som heter teak cleaner, eller teak rens.. noe i den duren såfall. Edit: Afrensning af træ (f.eks. teak) for gamle pletter m.m. inden der gives møbelpleje: Lav en 10-20% opløsning. Fremgangsmåde som ved blegning. Da var det snakk om å blande 100% oxalsyre med varmt vann. Vi ahr sånn teak dekk-rens, men poenget er at på den oljen vi skulle ta på alle de stolene, vi har noe inni hampen mange, står det på at mans kal rense med rød sprit først. Nå kom det en bil fra Jerna med både skrutrekker og rød sprit, så da ordnet det seg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. april 2005 Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Jippi! Værmelingen sa at det skulle regne i dag, det gjør det ikke! *Trampoline* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg