Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, dere har klart det utrulige...eller kanskje ikke så utrulig da...

Dere har skrevet 160 innlegg siden jeg la meg igår...det her orker jeg ikke å lese lengre...dessuten er kvaliteten sunket dypt siden SO2...

Da takker jeg for meg i denne tråden...Måtte dere få lov til å fortsette "morroa" deres.

Lenke til kommentar

Jeg blir helt sjokka :) Lest utrolig mye rart nu :p Skulle egentlig til byn men måtte lese :p

Har et par ord til deg snowdog

Når du kommer hjem, legg deg kl 12 inatt.. Prøv å få deg en døgnrytme :p Du mangler virkelig det..

Skal til byn idag å kjøpe ledvifte og rund floppy kabel! SNAKKES!

Lenke til kommentar

Bjaa Du kan ikke leve i fortiden å tenke på hva SO/SO2 var, man må gå videre å gjøre det man kan med SO3...heh heh. :ermm:

Edit: Sparks du burde vel strengt tatt fjerne "snart er det jul.. jul ja..

" fra siggen din?

Endret av Term
Lenke til kommentar

å jøssenamn! er det som har skjedd her a? snart 500 sider jo! omFG!! her har jeg prøvd å lese meg frem til siste post fra der jeg falt ut.. men det nytter jo ikke i det hele tatt nå da! gidder ikke lese 300 sider med pjatt!

får late som jeg er med i gjengen jeg da.. og så kan jeg skryte litt av julegavene mine mens jeg er igang;P

jeg var så heldig at jeg fikk "mast" meg til hjemmekinogreier fra min kjære far!

kanskje ikke siste skrik, men en veldig grei pakke fra United. Nå mangler jeg bare ny tv, så jeg kan få begynt å bruke detta greiene. Typisk at den gamle tven ikke støtter noentingsomhelst og bare er lame.

Ny tv kommer da så fort som mulig. Må opp på elkjøp å kikke på et par spennende saker. En 28" 100Hz fra Samsung og en 32" 100Hz fra Thomson

Jeg må kikke litt på størrelse i forhold til hverandre har jeg funnet ut.. den største er litt stor i forhold til tv-bordet jeg har kjøpt, menmen. ;)

Ellers ble det mye spennende til jul (ikke spør hvorfor dere er veldig interessert i hva jeg fikk til jul, dere bare er det.. :p ). Jeg fikk elektrisk tannbørste som jeg ønska meg, beauty and the beast dvd, dubbeldisk, i fin rød eske.. Og så fikk jeg.. eeehm.. sengetøy og div shampoo, balsam, dusj gele osv.. typisk tanter er det ikke? Jeg fikk Hugo women og CK one deo.. og cash, undertøy, lysestake og en gryte! Tydelig at folk vil jeg skal flytte ut snart ja.. :roll:

Jeg fikk også custommade spennende glass fra Idaminkjære. Veldig spennende!

det som er så bra med jula er at jeg kommer på at det ikke er så lenge til bursdagen min. 19. januar nærmer seg med stormskritt! nesten..snaart 19 jeg! gitt! stas! flere pakker!! jeg er en sucker for pakker.. :xmas: julenissen er min beste venn ca.

Og så har jeg farget håret.. blått.. i alle fall litt av håret.. bare striper.. men de er allikevell blåe.. selv om Kebab_GUD ble veldig skuffet over at ikke alt var knallblått.

siden sist har jeg visst vært på manson-konsert og. det var kjempestas! masse bra musikk! hvis vi ser bort ifra oppvarminga som den tyskertøsen av ei Peaches dreiv med.. Makan.. værste jeg har sett noen gang.. hu hoppa rundt og skreir og tok av seg klæra.. bob bob bob ikkesant?.. :cool: På osloturen var jeg innom Bodymap å kjøpte meg ny bukse. den var fet! og så kjøpte jeg et smykke og en ring på Arts and Crafts.. *blablablabla*

jeg vil ha ny mobil.. helst en 5100, grå med netcom youngtalk.. men billig skal det ikke være.. tror jeg går for tven først. må bare se om jeg kan få brukt litt penger på h&m i dag først.. hørte rykter om at det starta salg der i dag! kjempesats! kanskje det blir noen spennende impulskjøp, som jeg går med en gang og aldri mer :w00t:

For spesielt interesserte så har jeg begynt å spille LOD på Battle.net.. Veldig spennende! er bare kommet midt i act 2, men det gjørke no! Stas fordet! Det er forresten morro å spille med kjente, hvis noen skulle finne på å ville væme å spille med meg.. :love:

OG..sist men ikke minst.. nå har jeg masa nok her. Jeg har "feiret" 6 månders jubileum eller no med typen! fikk et kjempenice custommade halskjede med stjerner på av han :love: veldig søtt :love::love: lots of love! jajaja :devil:

Endret av PeNtA
Lenke til kommentar

Heisann PeNtA!! Velkommen skal du være! :thumbs:

Jeg fikk også litt cash og DVD fra Disney (Lion King) til jul.. Resten av gavene er ikke så like!

Ville bare si at det er RESPECT bare fordi du prøvde å lese gjennom hele SO3 :thumbup:

Har en kammerat som har en United DVD-spiller (litt eldre modell sikkert), funker helt fint den. Han er iallefall meget fornøyd og har hatt den i 2 1/2 år nå...

God overstått jul! :xmas:

Lenke til kommentar
Heisann PeNtA!!  Velkommen skal du være!  :thumbs:

Jeg fikk også litt cash og DVD fra Disney (Lion King) til jul..  Resten av gavene er ikke så like!

Ville bare si at det er RESPECT bare fordi du prøvde å lese gjennom hele SO3  :thumbup:

Har en kammerat som har en United DVD-spiller (litt eldre modell sikkert), funker helt fint den. Han er iallefall meget fornøyd og har hatt den i 2 1/2 år nå...

God overstått jul!  :xmas:

varke det at jeg var helt ny her liksom da.. og jeg leste faktisk hele SO2.. :yes:

men takk takk!

Jeg regner og egentlig med at dvdspilleren funker fett.. Tror tilogmed den skal spille SVCD.. selv om det vare står VCD på utsiden..

Lion King eier! Den kjøpte jeg like etter den kom ut! meget stas! Disneyfilmer er best! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...